_Charlotte_

Trådstartare
Har vi ingen Bråvallatråd? Eller har jag bara missat den?

Ska någon dit? Vad ser ni mest fram emot? Ska vi försöka fixa en träff?
 
JAG SKA DIT! :bump::banana::bump::banana:

Börjar tagga gärnet snart, åkte Ålands båt nyss för att fixa lite dricka ;)
Ser fram emot Muse mest!
Bor på Premiuim campingen med två grabbar i ett sexmanna tält :)
 
Jag ska också dit! :banana:

Även jag är mest taggad på Muse :love: Kommer dock bo hos en kompis inne i Norrköping, inte på campingen, bekväm som jag är.
 
Nu är det dags!! :banana:
Är vi verkligen inte fler härifrån som ska dit?
Jag bor inte heller på campingen förresten, hoppas det flyter på liiiite med trafiken... :nailbiting: Har inte riktigt gångavstånd.
 
Jag var där en stund på kvällen igår och tanken är väl att vi ska åka även ikväll och imorgon :)
Bor 3 mil från norrköping så vi sover hemma.
 
Jag ska dit i morgon och kolla på KSMB.

Är alldeles för gammal för att bo i tält så jag och kompisen började leta boenden redan för ett halvår sen men hittade inget vettigt, därför blir det bara över dagen.
 

Liknande trådar

Mat Ska ha en lite bjudning förv6 personer på lördag. Det blir slaktarbiff/njurtapp och svampsås, men har inte bestämt hur jag ska fixa...
Svar
17
· Visningar
689
Senast: tott
·
Kultur Jag försöker komma på namnet på en amerikansk skådespelare, men det kommer inte fram. Han var mest aktiv skulle gissa 90-talet...
Svar
3
· Visningar
518
Senast: AbCdE
·
  • Låst
Fritid Det är så att jag kommer jobba in en större summa genom ett av mina intressen och eftersom jag är sjukpensionär kan jag inte ta emot...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 901
Senast: Cambrie
·
Kultur Jag är en Sveriges radio nörd. Mest P1 men laddar även hem poddar från P3 och P2 om ämnet intresserar mig. Flamsradio går bort, har...
2
Svar
31
· Visningar
904

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp