Bravo färsk- och torrfoder

B

Bikerfrun

Är nyfiken på Bravo färsk- och torrfoder. Vill gärna ha åsikter om detta foder?
 
Sv: Bravo färsk- och torrfoder

Har inte provat deras torrfoder men är jättenöjd med deras färskfoder. Hundarna älskade det, lätt att dosera då det ju är uppdelat i "hamburgare". Luktade dessutom helt okej även för en matte som är vegetarian.
 
Sv: Bravo färsk- och torrfoder

Har inte provat deras torrfoder men är jättenöjd med deras färskfoder. Hundarna älskade det, lätt att dosera då det ju är uppdelat i "hamburgare". Luktade dessutom helt okej även för en matte som är vegetarian.

Instämmer i vartenda ord! (Förutom att jag inte är vegetarian...:D) Har samma konsistens som köttfärs, dvs inget äckligt slabb...
 
Sv: Bravo färsk- och torrfoder

Samma erfarenhet här. Har tidigare testat Klass men de kladdiga tuberna klarade jag inte av att hantera någon längre period. :o

Maten är lätthanterad, luktar gott, hunden älskar det. Hon har bara fått det i några dagar så än har jag inte märkt någon direkt skillnad. Jag avvaktar och får återkomma om det "händer" något. :)

Loka får Bravo Lamm-färskfoder.
 
Sv: Bravo färsk- och torrfoder

Jag har utfodrat med Bravo färsk sedan Mars, och både jag och hundarna är helnöjda med det!:bow::bow:
 
Sv: Bravo färsk- och torrfoder

Min (förra) hund klarade inte av färskvarianten, han blev väldigt lös i magen. Och han hade ganska bra mage i övrigt.

Och jag, som också är veg, tyckte det var slabbigt och ganska äckligt både i konsistens och lukt.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 586
Senast: tanten
·
Hundhälsa Jag har en hund som inte vill äta, jag tycker att jag har testat en massa olika foder och toppingar men ingenting duger. Tänkte därför...
2
Svar
33
· Visningar
1 904
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Var nån som sa att torrfoder (öppnad förpackning) bör förvaras i frys om man inte förbrukar paketet inom 20 dagar. Vet nån om det...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Acto
·
Hundhälsa Hej, jag hoppas kunna få några åsikter om min hunds kliande. Han är nästan 8 år och har haft klåda under hela sitt liv, vissa säsonger...
Svar
9
· Visningar
1 308
Senast: Vitsippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Ultraljud

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Födda -21

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp