Bredband??? Abbonemang???

C

CurlySue

Hur gör jag för att få ett bra bredband.

Bra = Billigt, snabbt etc.

För en tid sedan fick jag nån slags inkoppling i TV-jacket av ComHem... Innebär det då att bredbands-abbonemanget måste tas via ComHem?

Jag blir mycket tacksam om ni vill dela med er av era erfarenheter om kvalite, priser etc.

Sedan jag upptäckt Buke' så har surfkostnaderna ökat exponentiellt :eek:

Och såå mycket pengar har jag _inte_ :o Hjälp !!!
 
För en tid sedan fick jag nån slags inkoppling i TV-jacket av ComHem... Innebär det då att bredbands-abbonemanget måste tas via ComHem?

JA, TYVÄRR!
Iaf om du ska utnyttja det uttaget. Annars kan du ju alltid testa ADSL via telekabeln.

Jag har ComHem, kör med 512kb-uppkoppling á 295:-/mån för jag vägrar att betala 50:- mer för 1Mb. Det funkar NUMERA (efter nästan 2 års strul o bråk med dom) för det mesta ganska bra. Men speciellt snabbt är det ju inte :(
 
Tack för svar A_K_N
Men det verkar ju som Monopolmarknad nästan, jag har ju inte varit med om att välja ComHem, det har ju styrelsen :confused: i bostadsföretaget gjort antar jag...?


ADSL hur fungerar det då? Någon som vet?

Jag är tyvärr helt okunnig i dessa detaljer. Jag har modem fn och tycker att det är svårt att sätta sig in i alla detljer gällande Bredband etc.

Glad o tacksam för svar :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 829
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp