Bredbandsleverantör?

Sv: Bredbandsleverantör?

Tack för svar. :)

Söker ngn som kan leverera ca 8 ner till inte allt för blodigt pris, ngn annan som kan tipsa? :laugh:

Sv: Bredbandsleverantör?

jag antar att det är via telefonlina?

glocalnet, som vi har levererar bredband upp till 24mbit inkl hemtelefoni 249kr/mån, då ingår modem på köpet, och ersätts vid defekt under avtalstiden. Vi får ut mellan 22 och 23mbit ned i verkligheten och 1,5 upp.

Internet fungerar klockrent likväl som telefonin, när modemet fungera.. vårat modem har gett upp 2 gånger på 6 månader och nu efter 9mån är det nog på bommen en tredje gång.. så nu har jag rotat fram ett gammalt som backup när glocalnetmodemet går sönder. nackdelen är att man behöver ett modem med digitaltelefonin i för att hemtelefon ska fungera.

de har bara en prislapp, och för den ger de upp till 24mbit.. det är inte säkert att det går att leverera 8 till dig via telefonlinje.

Liknande trådar

Hemmet Har rensat foton i mobilen idag och inser att jag har flera foton jag vill ha utskrivna och också några teman jag vill göra fotoböcker...
Svar
17
· Visningar
427
Senast: cute_beast
·
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: lytesout95
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
998
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 053
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka