Breedersfinalen i FT

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Binsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 101
  • Visningar Visningar 8 770
Sv: Breedersfinalen i FT

aicha skrev:
:rofl:

Jag ska antagligen dit med Anna, hon har en 5-åring som ska gå...är inte helt hundra på om det blir någon 6-åring oxå.
Sen ska den fläckige hingsten gå **, & antagligen även Snacke, han har inte varit ute på ett tag...så vi kommer väl med ett gäng som vanligt! :smirk:

Ja vi får ju hoppas på bättre party denna gången :rofl: inga dragspelsdansband hoppas jag!!

Ja, mycket värre kan det knappast bli! :crazy:

Vi bor ju inte på tävlingsplatsen, Annas nya ställe ligger ju bara typ 2 mil därifrån...så i värsta fall får man väl hitta på nåt annat. :smirk:

Kommer du med en eller?

Jag kommer som hästskötare :bump: (hästarna startar i CIC** och Agria Cup)

Japp Jag kommer med Hille, Lena skall ju inte dit och kan fläta och då kan ju Barcan inte vara med ;)

fio. skrev:
Ja vi får ju hoppas på bättre party denna gången :rofl: inga dragspelsdansband hoppas jag!!
Äh, du är ju så tråkig ändå så det hänger väl inte på underhållningen?? :devil:

fio. skrev:
Japp Jag kommer med Hille, Lena skall ju inte dit och kan fläta och då kan ju Barcan inte vara med ;)
Nä, jag är ju busy med att fläta Suneman som debuterar lätt klass den helgen. :)

LenaH skrev:
Äh, du är ju så tråkig ändå så det hänger väl inte på underhållningen?? :devil:

tss vad gjorde du efter dragspelsdansen då som var så jäkla kul:angel:

Jaså, det blev action efter dragspelsdansen? Jag hade ju väääldiga problem att få Lena därifrån, vem vet vad hon hittade på till slut..?! :D :angel:

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 951
Utrustning Min lilla welsh mountain ska gå Sugar Cup i fälttävlan i helgen. Hade ni broddat? Och hur skyddar jag bäst mot brodd-tramp? Boots fram...
Svar
5
· Visningar
639
Hästmänniskan Hej alla, Efter några år av uppehåll med egen häst pga studier så går jag nu i tankarna att skaffa häst igen någon gång under de... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 668
Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025