Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns inte det hela krystat/stelt/pinsamt när det är över, när kåtheten är avlägsnad?
Jag som aldrig haft något ons är nyfiken på hur artighetsfraserna låter när man lämnar varandra?
Låtsas man sova väldigt tungt?
Pussas, kramas och säger "tack och hej"?
Drar klyschan "Vi hörs/jag ringer" fast man tänker motsatsen?
Känns inte det hela krystat/stelt/pinsamt när det är över, när kåtheten är avlägsnad?
Om jag hade haft ons skulle jag troligen gått hem till honom/tagit in på hotell, och jag hade smugit iväg när han somnat.
Dags för ett nytt nu dåDet är ung ett halvår sen nu![]()
Han fick ju ons + mat i magen - gratisDet skulle bara vara ett ons, men han blev kvar på (sen) frukost och ända till em - utan kroppskontakt dock.
Om det var en kille som jag bara kände avsmak för så hade jag smugit ut bakvägen typ... Men då hade jag troligen inte följt med hem heller.
Någon har dock sagt att han ska ringa och gjort det, och därtill varit uppenbart intresserad av mer än sex, det var däremot krystat och pinsamt.
Jag har varit med om att de haft svårt att fatta att de ska gå och några har kommit tillbaka och velat träffas mer
eller om han inte hade vett att sticka så frågade jag om han ville ha frukost innan han gick.
Nån sa att han skulle ringa och jag brukade svara "visst". En snokade reda på mitt telnr och ringde verkligen men han blev rätt sur när jag inte ville ses mer.![]()
I det här fallet kändes ingenting varken konstigt eller krystat - det vara bara behaglig samvaro på varsin soffa dagen efter.
Då kommer dom på att man är gravidMan vill ju gärna tro så iaf
Jag har emellertid hört otaliga berätta om att de vaknat upp dagen efter och fått ångest när de träffat sitt ons så det verkar som att folk fattar lite knasiga beslut emellanåt![]()
Vad det gäller killar som tror jag vill träffa dom igen och bett om mitt nummer, dom har jag helt enkelt gett fel nummer och vips så slipper man dom![]()
Jag fick ganska nyligen ett SMS av en kille som undrade om det möjligen var jag som var den fina tjejen han hade träffat för någon helg sedan och haft en sådan fantastisk kväll och natt med; Det var inte jag, och besvikelsen han uttryckte över att hon medvetet gett honom fel nummer var inte liten. Tyckte uppriktigt synd om honom. Där hade han gått och väntat och samlat mod i en vecka bara för att inse att han blivit dissad och lurad.Är det inte schystare att säga det då? Istället för att de ska tro att du av misstag lämnar fel nummer och kanske försöker ta reda på rätt.
För att svara på det TS undrar så är det klart att ett ONS kan utvecklas till något annat, men jag skulle verkligen inte tolka att någon stannar till eftermiddagen som ett tecken på det.
För att många väljer sitt ons efter kön och utsida, det ska vara knullbart och personen/personligheten skiter man i princip i.
Den där skumma känslan som hos vissa dyker upp efteråt kan nog mycket väl bero på att man haft sex med en, ibland okänd, person man faktiskt inte vet om man gillar?
När kåtheten släpper så inser man att man ligger i en okänd persons säng - jag har inga problem med att förstå att det kan dyka upp flyktkänslor efteråt![]()
För att många väljer sitt ons efter kön och utsida, det ska vara knullbart och personen/personligheten skiter man i princip i.
Den där skumma känslan som hos vissa dyker upp efteråt kan nog mycket väl bero på att man haft sex med en, ibland okänd, person man faktiskt inte vet om man gillar?
När kåtheten släpper så inser man att man ligger i en okänd persons säng - jag har inga problem med att förstå att det kan dyka upp flyktkänslor efteråt![]()
Den där "morgonen efter"-skammen man hör vissa prata om tycker jag alltid verkar vara relaterad till fylla/utseende, "vad fan, han var ju snygg igår?!", och sällan/aldrig att det skulle vara krystat just för att man faktiskt inte känner personen. Eller, jag har i alla fall aldrig stött på det i mina väldigt sexuellt aktiva kretsar.![]()