Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag satt precis och tittade på hans bild och funderade på hovarna. Ser ut att vara lite high low både bak och fram...Är det bara jag som tycker att Dancello II trampar igenom väldigt mycket i bak?
Reagerade på de långa och veka kotorna redan när han visades igår. Tittade därför extra idag.Jag satt precis och tittade på hans bild och funderade på hovarna. Ser ut att vara lite high low både bak och fram...
Ja han är nog lite mjuk med
Såg honom hoppa igår, han såg väldigt trevlig ut! Ska kolla ikapp gångarterna, missade honom i förmiddags.Så glad att Gunnar gick vidare. En liten uppfödare från norrbotten bland de stora katterna.
A var inte nöjd med sin egen ridning under gångarterna, men det gick ju vägen så långt iaf.Såg honom hoppa igår, han såg väldigt trevlig ut! Ska kolla ikapp gångarterna, missade honom i förmiddags.
Ett väldigt trevligt sto!Insåg att GoGetThem Gunnars mamma var en av hästarna vi hade på våra unghästlektioner när jag gick på Bollerup! Hennes bror Cartell red jag på treårstestet. Han var senare Lotterihäst under GHS.
Tror helbrorsan Maxwell var en av våra inridningshästar i min årskull.Insåg att GoGetThem Gunnars mamma var en av hästarna vi hade på våra unghästlektioner när jag gick på Bollerup! Hennes bror Cartell red jag på treårstestet. Han var senare Lotterihäst under GHS.
KenthAur fick 8.5 på ben, det var väl rätt länge sedan någon hingst fick över 8.0?
Ken som överraskande nog blev min favorit blev premierad. Har inte sett ikapp allt ännu, kanske hittar jag ytterligare några favoriter.
Lite försonande är att han är dömd enligt SWBs rasstandard och inte som den ras han är. Jag skulle gärna vilja se honom med egna ögon.Jag trodde fullbloden godkändes för att förbättra rasen men vem vill använda en med de katastrofpoängen.![]()
Jag trodde fullbloden godkändes för att förbättra rasen men vem vill använda en med de katastrofpoängen.![]()