Bruksprovet 2019

Jag är iofs inte förvånad över (bristen på) ridbarheten med tanke på vem pappan är. Han ger ju inte direkt några amatörhästar. Hoppa kan de ju dock.
Jag har dessutom sett mamman riden innan hon sattes i avel, massor med kapacitet men svår...
 
Någon annan som är uppe och tittar?

Jag gillar Cape Canaveral som är inne nu. Trevlig typ, även om jag inte tror att årets hoppning räcker till godkännande. Hoppas han kommer igen till nästa år.
 
Tyckte alla treåringarnq lämnade lite att önska i löshoppningen. Gillade Irco Mena-hingstens inställning.

Dandelon var fin med mycket positivt, men jag tror inte det räcker till godkännande i år.

Chacgeorge är fin men jag undrar om gnistan och vinnarskallen finns där?
Quebeck ser lite mer egensinnig ut men har lite mer tryck i sprången.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
767
Senast: Nova123
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 290
Senast: Badger
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 148
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 502
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp