Bruksprovet 2019

Jag är iofs inte förvånad över (bristen på) ridbarheten med tanke på vem pappan är. Han ger ju inte direkt några amatörhästar. Hoppa kan de ju dock.
Jag har dessutom sett mamman riden innan hon sattes i avel, massor med kapacitet men svår...

Någon annan som är uppe och tittar?

Jag gillar Cape Canaveral som är inne nu. Trevlig typ, även om jag inte tror att årets hoppning räcker till godkännande. Hoppas han kommer igen till nästa år.

Tyckte alla treåringarnq lämnade lite att önska i löshoppningen. Gillade Irco Mena-hingstens inställning.

Dandelon var fin med mycket positivt, men jag tror inte det räcker till godkännande i år.

Chacgeorge är fin men jag undrar om gnistan och vinnarskallen finns där?
Quebeck ser lite mer egensinnig ut men har lite mer tryck i sprången.

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 382
Senast: Murray
·
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
497
Senast: animalasia
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
748
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
861

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka