Bruksprovet 2021

Jag missade de första gångartshästarna men ska kolla 15:30 när det kommer fler. Av bilderna att döma är det endast Vitalisen hittills som för mig håller måttet typmässigt. Eftersom jag inte avlar hopp skippar jag att titta på dem uppställda.

Slötittar lite och är inte avis på den som ska hitta en sadel till Mafioso BD. Har nog den längsta manke jag sett. Inte mycket bakom den heller.
Av de 4-åriga hopphingstarna gillade jag Zezar Hästak och Montevideo VDL.

Jag tyckte att Glasgow såg väldigt intressant ut, ska bli spännande att se hur han är under ryttare.

Liknande trådar

Avel Årets bruksprov hålls på Strömsholm 17 - 22 mars Anmälningarna till årets bruksprov har öppnats och flera hingstar är redan anmälda. A... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 522
Senast: MissFideli
·
Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
138
Senast: corzette
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 305
Senast: Murray
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår