Bruksprovet 2021

Jag missade de första gångartshästarna men ska kolla 15:30 när det kommer fler. Av bilderna att döma är det endast Vitalisen hittills som för mig håller måttet typmässigt. Eftersom jag inte avlar hopp skippar jag att titta på dem uppställda.
 
Slötittar lite och är inte avis på den som ska hitta en sadel till Mafioso BD. Har nog den längsta manke jag sett. Inte mycket bakom den heller.
Av de 4-åriga hopphingstarna gillade jag Zezar Hästak och Montevideo VDL.
 
Jag tyckte att Glasgow såg väldigt intressant ut, ska bli spännande att se hur han är under ryttare.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter På fredagen är det testridning av de 4-åriga hingstarna som gäller på bruksprovet. Ridsport är på plats i Strömsholm och rapporterar...
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Gunnar
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 990
Senast: Karro-Lina
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 342
Senast: monster1
·
Samhälle På facebook idag dyker det upp artiklar från bland annat Aftonbladet och Expressen om att alla invånare i landet behöver börja förbereda...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
19 274
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp