Bukefalos 28 år!

Bruksridning i Stockholmstrakten?

S

Sveipur

Skulle vilja prova på att rida bruksridning med min islänning, antingen på en kurs eller tävling. Är det någon som har några tips max 10 mil från Stockholm?
 
Du missade just DM... Kommer inte på någon tävling nu i höst, men i vår tror jag det kommer vara ett par träningstävlingar i Hjälmsättra, utanför Åkersberga. Finns det fler, nån?
 
Har för mig att JUF anordnar en eller ett par träningstävlingar om året, men jag är inte säker på när...
 
Dannemora ridklubb anordnar i vår en bruksridningstävling tillammans med juf... ligger 4 mil norr om uppsala!
 
4H gården Hästa gård brukar anordna brukstävlingar i körning samt ridning i slutet av sommaren. Ligger vid Akalla.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 561
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
793
Senast: valy
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 374
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp