Bukefalos 28 år!

Brun eller svart utrustning till fux?? Finns det ngn med bilder på svart vs brunt??

Sv: Brun eller svart utrustning till fux?? Finns det ngn med bilder på svart vs brunt

Den var snygg :d Jag trodde mig ha nåt minne av att du beställt en ny nosgrimma.
Igår såg jag ett träns med en helt underbar ( :love: ) brunfärg. Den var lixom gammaldags brun, jag har aldrig sett den nyansen förut. Nu återstår bara att övertala pappa om att heeela hästen skulle passa väldigt bra i brunt, inte bara fingrimman :angel:
 
Sv: Brun eller svart utrustning till fux?? Finns det ngn med bilder på svart vs brunt

Hur är det med de nyare hubertustränsen? Har inte de en fin brun färg utan inslag av rött?

jag har både träns och kandar (hubertus classic) och de är mer åt det röda hållet = väldigt snyggt :d

kandar.jpg
 
Sv: Brun eller svart utrustning till fux?? Finns det ngn med bilder på svart vs brunt

jag har både träns och kandar (hubertus classic) och de är mer åt det röda hållet = väldigt snyggt :d

kandar.jpg

OT

Är det bara jag som vänder på bridongremmen så att man får jämt antal spännen på var sida om huvudet?

Snyggt kandar.
 
Sv: Brun eller svart utrustning till fux?? Finns det ngn med bilder på svart vs brunt

jag har tänkt tanken, men inte orkat omsätta den i praktiken :p
 
Sv: Brun eller svart utrustning till fux?? Finns det ngn med bilder på svart vs brunt

Rebecka83: Tack för dina bilder:laugh: Han passade jättebra i den färgen!!

Nyponros: Tack för bilderna:laugh: Jättefint va det =)

Simpan: Väntar ivrigt på bilder:laugh:

kicki71: Ja jag har märkt det, himla trist att det ska va så svårt det här med brunt.

Saigon: Ja jag tycker faktiskt att han är fin i svart oxå:laugh: Det är min grannes stall, men mitt kommer se likandant ut.:laugh: Murade boxar är det snyggaste som finns:love:

Staaarlit: Tack för ditt kort, Ja han va jättefin i det =)

Bisquit: Tack för ditt kort, Jättefina va ni

AlexandraW: Tack för bilderna =)Det va en mkt snygg brun färg på den sadeln:love: även på tränset =)
 
Sv: Brun eller svart utrustning till fux?? Finns det ngn med bilder på svart vs brunt

Jag som tyckte att dom där såg hemska ut i den röda färgen när jag va på affären och kollade på hubertus:eek: Men när dom sitter på din häst så va det faktiskt fint:laugh:

Men är det inte den hästen som står på Elvesta?

Okej men då är väl din sadel den som heter oak för den är väl inte mörkbrun väl?
 
Sv: Brun eller svart utrustning till fux?? Finns det ngn med bilder på svart vs brunt

skitfint, vi har också i mitt stall men bara halvvägs upp

det är dumt att det inte går att högtryckstvätta dock, då sprutar murbruket åt alla håll!:cry: tråkigt att skura...
 
Sv: Brun eller svart utrustning till fux?? Finns det ngn med bilder på svart vs brunt

Blir det så ifall man högtryckstvättar?

För jag har hört det och därför frågade jag muraren specifikt om detta och han sa att det inte skulle va några problem alls att högtrycktstvätta det:confused:
 
Sv: Brun eller svart utrustning till fux?? Finns det ngn med bilder på svart vs brunt

Jag som tyckte att dom där såg hemska ut i den röda färgen när jag va på affären och kollade på hubertus:eek: Men när dom sitter på din häst så va det faktiskt fint:laugh:

Men är det inte den hästen som står på Elvesta?

Okej men då är väl din sadel den som heter oak för den är väl inte mörkbrun väl?

jo det kan nog se rödare ut utan häst sas ;)

ja det gör han....hur visste du det? *nyfiken i en strut*

sadelfärgen har jag ingen aning om. men den är inte så mörkbrun så då är det säkert oak :idea:
 
Sv: Brun eller svart utrustning till fux?? Finns det ngn med bilder på svart vs brunt

Blir det så ifall man högtryckstvättar?

För jag har hört det och därför frågade jag muraren specifikt om detta och han sa att det inte skulle va några problem alls att högtrycktstvätta det:confused:

Ursäkta alla moderatorer, detta är mycket OT

Ja så är det i vårt stall, men det var ju iofs 10 år sen det gjordes, det kanske finns bättre material nu...
 
Sv: Brun eller svart utrustning till fux?? Finns det ngn med bilder på svart vs brunt

Jag brukade skjutsa Tobbe när han tränade några där. Jag frågade dig t.o.m om din häst en gång när jag satt och väntade han såg så trevlig ut:laugh: Jag tror det va dig jag frågade om din kamera oxå när du va nere i Hölö och tävlade:D men du kommer säkert inte ihåg hihi
 
Sv: Brun eller svart utrustning till fux?? Finns det ngn med bilder på svart vs brunt

Jaha :idea: men då vet jag ju vem du är :D och nu när du säger det kommer jag faktiskt ihåg hölö åxå ;)
 
Sv: Brun eller svart utrustning till fux?? Finns det ngn med bilder på svart vs brunt

Jag tkr att du ska ta svart ^^ Det spelar ju egentligen inte så jättestor roll, och tänk på vad mkt det kmr kosta att byta till rött/brunt, eftersom du har allt i svart redan, så blir ju det billigare ;)
 

Liknande trådar

Utrustning behöver lite synpunkter så jag kan bestämma mig.. :p ska införskaffa en hoppsadel, men kom på att jag vet inte om jag vill ha svart...
2
Svar
33
· Visningar
2 379
Senast: aprilia
·
  • Låst
Utrustning Åååhh nu har jag världens beslutsångest..helt seriöst alltså-jag låg inatt och bara tänkte och tänkte (okey-även dagdrömde:p ) om mitt...
2
Svar
32
· Visningar
2 332
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp