Brun sympatex gjord

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 718
E

Egonson

Finns det dressyrgjordar i sympatex som är BRUNA? Har hittils bara sett svart. Sympatexgjordar som är bruna finns ju vanlig modell, men jag har inte sett dressyr..?
Tror det heter sympatex, det där mjuka materialet som bara är att torka av om det blir skitigt?
Har både en syntetgjord och en i läder men de är så jobbiga att göra rent, pållan har ganska fet päls (nordis) så den blir ganska skitig efter några gånger :crazy:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Brun sympatex gjord

Ja men den är ju nästan perfekt :bow: Tack för tipset :banana:

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 411
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 739
Senast: MJLee
·
P
Utrustning Jag hade tänkt köpa ett par bruna Veredus carbon gel men de var slut och skulle inte komma in där jag tänkte köpa dem. Då fick jag...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: pea_
·
N
Katthälsa Förlåt för långt och rörigt inlägg - hoppas någon ändå kan förstå och ge någon typ av svar. För några veckor sedan lade jag märke...
Svar
12
· Visningar
9 050
Senast: NataliTM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka