Brun utan sol för benen

Bukefalos 30 år!

MissFideli

Trådstartare
Jag söker tips på brun utan sol att använda på benen. Armar, ansikte och så får färg men benen är inte med alls. Läser att det finna ofärgad BUS som inte färgar av sig på textilier är det nån som testat och kan säga mer?

Inte helt svar på din fråga tyvärr, men jag använder en BUS-kräm som är vit men som färgar av sig litegrann om man inte har låtit den torka in ordentligt. Dvs den kan färga av sig även om krämen är vit.
(Jag valde den krämen på andra kriterier - den funkar bra på min hud, ger bra nyans, är hållbar och luktar inte illa.... 😄 Fick testa rätt många innan jag blev nöjd minns jag)

Som andra skriver, Ida Warg har bra produkter som är lätta att använda och man får en naturlig färg av dom. Jag har samma att jag alltid har vita den men om jag använder hennes produkter har jag av någon anledning lättare att få färg i solen även när produkten gått ut.

Jag har köpt Ida wargs brorsbarnen tycke de är fantastiska. Jag har bara varit för feg att testa än :o
Är så insmord med solskyddsfaktorer efter transplantationen att jag kommer nog få köra brun utan sol över hela kroppen :D

Jag blir orangeaktig och flammig av Ida Warg. :o

Använder b.tan, deras med lila underton ger absolut snyggast nyans på mig som är väldigt blek. Den luktar även minst av alla jag provat. Den har dock applikationsfärg, så vill man inte ha det har de en helt färglös också.

Har konstaterat att jag inte klarar av att få på det tillräckligt jämnt utan applikationsfärg, så jag kör med det och den snabbverkande varianten.

Jag blir orangeaktig och flammig av Ida Warg. :o

Använder b.tan, deras med lila underton ger absolut snyggast nyans på mig som är väldigt blek. Den luktar även minst av alla jag provat. Den har dock applikationsfärg, så vill man inte ha det har de en helt färglös också.

Har konstaterat att jag inte klarar av att få på det tillräckligt jämnt utan applikationsfärg, så jag kör med det och den snabbverkande varianten.

Hur snabbtorkande är den?

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka