Brun utrustning

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lintos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 2 964
Sv: Brun utrustning

vad sägs om En speed Air i Brunt ;)

speed'airlimited.jpg

Tycker det var jäkligt coolt

Fan vad coolt!:love: :D Skulle köpt en brun istället för tråkig svart...:p

Kanske inte riktigt vad du tänkt dig, men här kommer två exempel från mig.

Brunt och ljusbrunt
DSC05516.jpg

Brunt och grönt
DSC05200.jpg

För det var väl du som hade en svart häst som började på L? :D

Eller hur visst var dom coola :) Ingen hjälm som jag skulle kunna använda varje dag då jag skulle tröttna på den, men skulle vara jäkligt cool att ha att variera med :D

Har ganska mycket bruna saker, gillare!:) ett par bilder här, enjoy!
mini-1.jpg

indra-2.jpg

Tycker också den var väldigt fin, om man matchar det rätt till den :)

Provade denna hjälm från Jacson på City Gross häromdagen, mycket skön och snygg tyckte jag:

281.jpg

Och så har jag en rödbrun tömkörningsdäckel från Aubiose som jag är rysligt nöjd med, tyvärr ingen bild ännu. Jag tömkör för Anders Eriksson och bad honom hjälpa mig med ett budgetalternativ till Tärnsjö och när han klämde på denna sade han att det var det bästa budgetalternativet på marknaden, bättre än Globus och Hansbo tex. Däckeln kostade 998 kr och är Aubioses egenimport.

Tack :D jag var jätteskeptisk mot den kavajen först men har funderat på den lite till och från sen i julas. Men när det nu bev Highlitehjälmen så bestämde jag mig.
(Enda nackdelen är att kavajen är så kort så man känner sig helt bar om rumpan hihi.)

Liknande trådar

Utrustning Behöver lite input! Har en svart häst med frieser i sig. Vi kommer börja tävla dressyr i vår. Hon har brun sadel och brunt träns...
Svar
18
· Visningar
2 481
Senast: Amanda_F
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Jag rider min häst med micklemträns och ett smalt tredelat bett för det mesta. Det är den utrustning jag har kommit fram till att passar...
Svar
7
· Visningar
1 474
Senast: palle
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka