Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Eller hur visst var dom coola Ingen hjälm som jag skulle kunna använda varje dag då jag skulle tröttna på den, men skulle vara jäkligt cool att ha att variera med
Provade denna hjälm från Jacson på City Gross häromdagen, mycket skön och snygg tyckte jag:
Och så har jag en rödbrun tömkörningsdäckel från Aubiose som jag är rysligt nöjd med, tyvärr ingen bild ännu. Jag tömkör för Anders Eriksson och bad honom hjälpa mig med ett budgetalternativ till Tärnsjö och när han klämde på denna sade han att det var det bästa budgetalternativet på marknaden, bättre än Globus och Hansbo tex. Däckeln kostade 998 kr och är Aubioses egenimport.
Tack jag var jätteskeptisk mot den kavajen först men har funderat på den lite till och från sen i julas. Men när det nu bev Highlitehjälmen så bestämde jag mig.
(Enda nackdelen är att kavajen är så kort så man känner sig helt bar om rumpan hihi.)
Trädgård & Växter En självgående Klippo med multcher. Drivning på framhjulen och knivar som finfördelar gräset så det "försvinner" i gräsmattan. :up: Bara...
Juridik & Ekonomi Jag tror du matats med skräckpropanganda?
Läs vad kloka @Görel skriver!
Socialtjänsten vill ingen illa och som hon skriver så sker...
Ekonomi & Juridik Nej vill man vara helt absolut säker på att ingenting stjäls så ska man inte ha någonting i ett stall. Varken sadel, häst, pass eller...