Brunrutiga ridbyxor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 556
Sv: Brunrutiga ridbyxor

Cavallo gillade jag skarpt. Priset har ingen större betydelse då jag är beslutsam att hitta ett par brunrutiga.

Men hur funkar det att beställa utomland ifrån??

Kolla på deras hemsida jag tror att allting står där, frakt tillkommer ju som vanligt då det är internet butik borde ligga runt 200-250kr beroende på hur tungt paketet är.

be om översättning på köpinfo från tyska till engelska skriv till cavelo på: reitsport@calevo.com (Tyska, Engelska)

Jag har brunrutiga från H*öks
d1030622.jpg

Hööks har snygga brun rutiga. Fast kanske inget i din smak? Hoppas du hittar ett par snygga och hållbara!

Dom Brunrutiga har jag också :) Jätte sköna till ett bra pris.

har bara sett blåa och svart rutiga... måste kika in på sidan nu..

ser lite dåligt, men verkar okey.. ska kolla upp

hurtigmartina skrev:
Nepps finns inte *gråter*

de va ju synd :(
Har du hittat några andra?
Vet att Flädie har ett par skit snygga bruna rutiga helskodda ridbyxor av nåt dyrt märke (kommer inte ihåg vilket märke) men de går på ca 2000 kr. Kanske lite dyrt? :o

Senast ändrad:

har för mig att det finns ett par snygga helskodda rutiga ridbyxor på carinashastshop: home.swipnet.se/carinashastshop/hemsida.htm men vet inte fall det fanns bruna???

hurtigmartina skrev:
Cavallo gillade jag skarpt. Priset har ingen större betydelse då jag är beslutsam att hitta ett par brunrutiga.

Men hur funkar det att beställa utomland ifrån??

Jag köpte ett par brunrutiga på Sharpman för två veckor sedan.
www.sharpman.se

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 264
Senast: Silje
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 550
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: WildHorse
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..