Brunskäck - Vad passar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mojma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 8 290
Sv: Brunskäck - Vad passar?

blått eller vitt shabrak och mörkbrunt läder hade jag till min gamle brunskäck när jag red honom ^_^. mest bara för att jag bara hade 1 shabrak, 1 filt och i början en vit handuk som shabrak + en brun western sadel, men jag tycker fortfarande att blå + skäck är super fint ^_^.
ponnyn är 30 år när bilden togs och fick agera gunghäst när mina små kusiner var här.
30030870.jpg

dålig bild, men tycker att den bruna sadlen passar honom :) den alldeles förstora filten är blå/vit/ röd-brun randig.

Sv: Brunskäck - Vad passar?

KL

31607807.jpg

Damen på bilden passar väldigt bra i mörkgrönt. Har dock ingen färg som hon har genomgående på utrustningen. På täcken har hon grönt, blått, svart och det ser helt okej ut allihop. Schabrak har hon några mörkblå och ett beige. Sadeln är mörkbrun, och tränsen svarta, ett har grönt foder. Brun grimma, det är också en helt okej färg. Har henne på foder så jag har mest använt saker hon hade med från ägarenmen köpt några själv. Om jag skulle bestämma mig för en färg skulle det antagligen bli mörkgrönt eller brunt.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
632
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 366
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 442

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka