JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Bukare i Karlstad??
Duscha, byt om och ät sedan med mig?
Jag ska undersöka möjligheterna!
Måste dock hem efter Zumban och bor lite utanför stan, så det blir tidigast 19.
Det får bli en annan gång, fadern och brodern åker utan mig. Men de är rätt ofta i Karlstad så möjligheten lär ju komma fler gånger
Relationer
Varning för vääääldigt långt inlägg!
Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2
3
4
Relationer
Min syster har två små barn, äldsta är 2år. Pappan är väldigt passiv och nästintill ointresserad av barnen. (Och av syrran som det ser...
3
4
5
Hundavel & Ras
Tja, ni som känner mig från AoH vet att det blivit ett antal rasvalstrådar genom åren :p (vilket faktiskt varit till stor hjälp, jag...
Relationer
Mitt hjärta brister, det känns som att jag ska gå i tusen bitar. Smärtan är fullkomligt olidlig!
I fredags kom min älskade, älskade...
2
3
4
Guldfasanerna
Övr. Djur Det har jag! De smakar väl egentligen bara lite mera... ägg. :D Krämiga och jättegoda, och gulan är mycket större vs vitan än hönsägg...
Sel
29 minuter sedan
Svar: 1 556
Visningar: 132 222
Djur
Hönstråden II
Lantbruksdjur Ska snart beställa ett gäng avelsägg av en annan färg av dvärgorpington än den vi har. Och så tänkte jag prova kläcka fram lite egna...
Kilauea
Idag kl 00:21
Svar: 1 934
Visningar: 186 939
Djur
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Jag slänger ändå in corgiraserna som bubblare. De fäller, men i tussar som är lätt att städa snarare än små stickiga hår som fastnar i...
Piaff
Igår kl 23:30
Svar: 27
Visningar: 989
Hund