Buke är SEEEEEGT

C

Cronis

Är det någon mer som upplever att buke är seeeegt?!
snail.gif

Andra sidor fungerar utmärkt!
Cookies är rensade.

Har även problem med att "sidan kan inte visas" titt som tätt (rätt ofta, flera gånger om dagen, och inte bara vid min hemdator).

Varför?!
help_3.gif
 
Sv: Buke är SEEEEEGT

Jodå det är lika segt här och har varit det till & från nu i en vecka :crazy: :cry: :(
 
Sv: Buke är SEEEEEGT

Ja jag håller med dig mysko, en vecka ungefär...

Vad är det för fel?

Men det andra problemet jag menade med "sidan kan inte visas" det har varit längre...
 
Sv: Buke är SEEEEEGT

samma här...och "sidan kan inte visas" har kommit upp här också nångång...
 
Sv: Buke är SEEEEEGT

Jag har inte märkt något fören nu ikväll, och jag håller påa att bli galen!! :crazy:
 
Sv: Buke är SEEEEEGT

Men det andra problemet jag menade med "sidan kan inte visas" det har varit längre...[/QUOTE]
Det har jag inga problem med men igår vr det så 1 gång och det var när jag inte att öppnat sidan på länge under dagen.

Man hinner sova en stund när man byter sida Zzzzzzz
 
Senast ändrad:
Sv: Buke är SEEEEEGT

mysko skrev:
Men det andra problemet jag menade med "sidan kan inte visas" det har varit längre...
Det har jag inga problem med men igår vr det så 1 gång och det vasr när jag inte att öppnat sidan på länge under dagen.

Man hinner sova en stund när man byter sida Zzzzzzz[/QUOTE]

Jag har haft ett långt problem med "sidan kan inte visas"
Och ja...
flatto-snoopysleep.gif


/Cronis-som somnar medans inlägget skickas...
 
Sv: Buke är SEEEEEGT

jag håller med, riktigt seeeeeeegt är det här på buke.....verkar som att det är så för de flesta.
 
Sv: Buke är SEEEEEGT

Missestar skrev:
jag håller med, riktigt seeeeeeegt är det här på buke.....verkar som att det är så för de flesta.

Jag trodde det bara va hos mig det va seegt...
Men nu har jag fått bekräftat att det inte är så... :bow:
 
Sv: Buke är SEEEEEGT

Jag har inte upplevt någon seghet på Buke överhuvudtaget. Sidorna laddas normalt och så. Däremot har hela Bukefalos.com varit nere totalt ett par gånger senaste tiden fast då bara en mycket kort tid.
 
Sv: Buke är SEEEEEGT

Vad sjönt då är det inte bara min dator då. Trodde det ett tag, men denna tråd motbevisar det.
 
Sv: Buke är SEEEEEGT

guldmane skrev:
Jag har inte upplevt någon seghet på Buke överhuvudtaget. Sidorna laddas normalt och så. Däremot har hela Bukefalos.com varit nere totalt ett par gånger senaste tiden fast då bara en mycket kort tid.

Jag upplever buke mycket segt.
Samt att "sidan inte kan visas" rätt ofta, ibland flera gånger per dag.
Vill veta varför!
 
Sv: Buke är SEEEEEGT

Här har det varit segt, mycket långsammare än vanligt. Däremot har jag inte fått nåt "sidan kan inte visas". Det tar bara tiiid. Till exempel tar det en jäkla tid innan smileysarna laddas bredvid skrivrutan när man väljer Avancerad, och innan de är färdigladdade kan man inte skicka inlägget.
 
Sv: Buke är SEEEEEGT

Jag har mest märkt att hela nätet är segt - och dessutom slutar funka lite då och då. Börjar bli riktigt duktig på harpan iaf!
 
Sv: Buke är SEEEEEGT

Jag sitter på en snabb bredbandsuppkoppling så kanske är det därför jag inte märkt att Buke är speciellt seg. Men som jag skrev innan, jag har märkt att hela sidan varit nere ibland korta stunder.
 
Sv: Buke är SEEEEEGT

Vi har en mycket snabb bredbands uppkoppling!
Här är det segt!
Samt att sidan inte kan visas. (en gång redan idag)
 

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 499
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 351
IT & mobiler Varför har jag helt plötsligt asiatiska Google-annonser? Jag har rensat webbplatsdata och cookies men jag får ändå bara dessa skumma...
Svar
12
· Visningar
744
Senast: Raderad medlem 68338
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 128
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp