Bukefalos är fantastiskt! Varför tycker just DU att det är det?

Buke ar mitt fonster till Sverige dar jag ser nyheter fran Sverige som kanske inte ar nyheter direkt, som gor att jag googlar villt pa Svenska grejor
Det här tänkte jag också skriva om! Jag känner till SÅ många märkliga och mindre märkliga fenomen/produkter/trender/historier från Sverige tack vare Buke. Ibland blir det lite svårt att förklara för utomstående varför jag, som inte ens bor där, känner till just X, Y eller Z :p
 
Eller när jag under en gruppdiskussion i ämnet samtycke på en HBTQIcertifieringskurs på jobbet förklarade något om BDSM. Någon frågade hur jag visste? Och tittade samtidigt bortåt min make som var på samma kurs. Jag pladdrade glatt; -Jo på Buke har vi en tjej som lever i ett sådant förhållande och hon har berättat....Jag vet ännu inte idag om.någon trodde mig.
 
Alltså filmen ovanför var ju kul men det blev möjligen ännu mer episkt när jag fattade/kom ihåg att det var (minst?) en tvättmaskinstrilogi!



Och extramaterial med tvättkorgen


Förlåt @Humelibumlan om du ser detta och känner att du numera har gått vidare från crazy tvättstugefilmer till ett mer allvarligt och seriöst liv! (men det hoppas jag inte) - och du, kom gärna tillbaka hit!
 
Alltså filmen ovanför var ju kul men det blev möjligen ännu mer episkt när jag fattade/kom ihåg att det var (minst?) en tvättmaskinstrilogi!



Och extramaterial med tvättkorgen


Förlåt @Humelibumlan om du ser detta och känner att du numera har gått vidare från crazy tvättstugefilmer till ett mer allvarligt och seriöst liv! (men det hoppas jag inte) - och du, kom gärna tillbaka hit!
Vem är filmaren? Också bukefalist?
 
Alla de olika perspektiv som finns representerade och sen den enorma mängd kunskap om nästan allt tror jag. Har man nåt man undrar över så dyker det nästan alltid upp nån som antingen är professionellt erfaren eller bara mänskligt erfaren i ämnet och delar med sig. Många användare som varit med länge så det är inte så många onödiga omtag som det kan vara på andra forum.

Dessutom diskuteras många intressanta frågor och ämnen som jag inte skulle ha uppmärksammat om det inte vore för buke.

Vill också slänga in en ros till moderatorerna som gör ett riktigt bra jobb för att hålla balansen mellan ordning och frihet och fånga upp när det börjar spåra ur - alltid på ett sansat sätt.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 347
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 524
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 419
Senast: Vallmo
·
Övr. Barn Min tolvåriga dotter rider i samma grupp som en tjej som jag länge tyckt varit lite udda - hon pratar ofta (men inte alltid) väldigt...
2
Svar
30
· Visningar
5 886
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp