Buke fungerar inte

Chlo

Trådstartare
Vad kan det tänkas vara för fel när Buke inte fungerar på min dator? Jag ser det som är längst upp men inga trådar. Och går jag in på tex utrustning blir det tomt (förutom loggan och reklamen allra längst upp). Jag har gått och trott en lång tid att detta underbara forum ligger nere. Så en dag råkade jag gå in här via den gamla datorn och då fungerar allt som vanligt. Det är likadant när jag går in via min mobil, då fungerar heller inte sidan.

Är det något program jag saknar på "nya" datorn, eller vad tror ni det är för fel? Jag saknar ju mitt favoritforum :cry:

Sv: Buke fungerar inte

vet inte vad som är fel men det händer mig också ibland. brukar räcka med att uppdatera sidan så syns allt som vanligt

Nä, det funkade ändå inte trots att jag uppdaterade bilden :(
Själv är jag inte så duktig på datorer men eftersom buke funkar både på gamla datorn och iphonen så måste det vara något som saknas på "nya" datorn. Eller?

Du kanske behöver ändra säkerhetsinställningarna på nya datorn så den tillåter "mera".

Det lät som ett bra förslag! Fast nu när jag kollade har jag exakt samma inställningar på båda datorerna under fliken säkerhet i internetegenskaperna, så då bör det ju inte vara det som är felet.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har nyligen flyttat till en ny lägenhet med fiberanslutning till internet. Jag kopplade in datorn i hålet i väggen och kom in på...
Svar
6
· Visningar
2 776
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Har köpt ny mobil efter snart två år med min gamla. Inte självvalt utan den har gett upp. :meh: Kopplade mobilen med datorn och...
Svar
4
· Visningar
589
Senast: em-pirre
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är... 2
Svar
34
· Visningar
6 201
Senast: Vallmo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig ägt någon ajfån eller smartfån. När jag köpte min nuvarande mobil för 4 år sedan var kravet att det skulle gå att ringa...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda-24