Buke och fälttävlan

Sv: Buke och fälttävlan

Är det förresten någon härinne som vågar erkänna att den nämnt Buke på i debatten på ridsports hemsida??

Oj! är detta ett hemligt forum :o jag trodde tvärtom att de "i maktens slutna rum" behöver veta att när de försöker lägga locket på så flyttar debatten nån annan stans och att de kanske får en och annan väckarklocka här :devil:
 
Sv: Buke och fälttävlan

Nej inte alls. Tyckte bara att det var lite kul då diverse "högre uppsatta" inom vissa delar av hästsverige har ondgjort sig så över syjuntan på buke!
 
Sv: Buke och fälttävlan

Jag är egentligen inte ett dugg rädd för att säga vad jag tycker direkt till vem som helst :D det är bara det att det är inte så :idea: om man sen skall komma med i gänget för den som inte :bow: för B-ligan mfl hamnar i kylan :crazy: vilket inte är så lyckat för en del personer i min närmsta omgivning. Enbart därför "döljer" jag mig under :cool:
 
Sv: Buke och fälttävlan

Hoppmobbad :eek:


Visste inte att man kunde vara det :rofl:

jag är tidmobbad i terrängen :mad:

Jodå....när man är hoppmobbad så innebär det att hoppdomaren dömer ut straffpoäng för att nån löjlig bom inte ligger kvar i skållorna...alltihop är egentligen banpersonalens fel som inte ser till att lägga tillbaka bommarna och sätta fast säkerhetsremmarna RUNT dom så att de ligger kvar när den grå elefanten hoppar....:devil:

Den enda som tidmobbar MIG i terrängen är fio....:angel:
 
Sv: Buke och fälttävlan

Jag är egentligen inte ett dugg rädd för att säga vad jag tycker direkt till vem som helst :D det är bara det att det är inte så :idea: om man sen skall komma med i gänget för den som inte :bow: för B-ligan mfl hamnar i kylan :crazy: vilket inte är så lyckat för en del personer i min närmsta omgivning. Enbart därför "döljer" jag mig under :cool:

Det DÄR känner jag igen:mad:....och vänder mig KRAFTIGT emot...att det förekommer har jag sett tidigare och upplevt också...och jag blir så motvalls käring att det finns inte när sånt riktas mot mig och mina nära...det peppar mig bara att visa ÄNNU bättre resultat för hur det nu är så kan dom inte ignorera dig om resultaten är bättre än de andras....:mad:
 
Sv: Buke och fälttävlan

Nej inte alls. Tyckte bara att det var lite kul då diverse "högre uppsatta" inom vissa delar av hästsverige har ondgjort sig så över syjuntan på buke!

men ÄNTLIGEN har jag fått vara med i en syjunta då :idea:
skulle aldrig få vara med på en "riktig" :eek:
 
Sv: Buke och fälttävlan

Jag känner att jag är lite av en "läsare".
Skulle inte våga tro på att någon här känner igen mig ute på tävlingsplatserna. Även om jag säkert träffat några av er någon gång. Eller ja, Emma VSM träffade jag på uppe i mantorp när hon plöjde en fåra i gräset (för visst var det du?).

Känns ibland lite trist att vara anonym, men det har fördelar också!

Det är iaf bättre klimat här än på andra forum upplever jag :bump:
 
Sv: Buke och fälttävlan

Jag tycker FT-buke är himla bra det finns alltid ngt intressant eller mindre intressant att läsa om. Problemet är nog att det kan bli lite väl bra ibland och man kan fastna här lite väl länge när man istället borde städa eller göra ngt annat tråkigt :angel:.
 
Sv: Buke och fälttävlan

Du är dressyrmobbad?

:rofl::rofl::rofl:

haha... det där var den bästa förklaring på mitt problem någonsin :angel:

(men med staffen 72 :eek:, 69, 67, 65, 61 och ÄNTLIGEN 57 :banana: så går ju trenden åt rätt håll...)

själv anser jag att fälttävlan är en mycket hjärtligare sport än alla andra, man hjälps åt och håller samman bättre än i någon annanstans!!! och när tragedierna slår till så har jag iallafall känt av extremt att alla stöttar varandra och försöker få det att fungera ändå... det är så härligt att vara bland så många människor som delar samma passion och :love: för sporten!!!

och vad skulle livet vara utan lite skvaller?! :angel: :D det är ju knappast så att det inte snackas på tävlingsplatser, det är otroligt hur fort ett rykte kan sprida sig runt ett tältstall :smirk:
 
Sv: Buke och fälttävlan

Jag vet inte riktigt vilken kategori jag tillhör för tillfället? Just nu är jag ju inte särskilt aktiv på tävlingsbanan själv och då tycker jag att det är kanon att kunna fortsätta följa tävlingslivet här via buke :bow:
Jag får nog se mig som en läsare/skrivare som ligger och lurar i skuggorna till jag själv tar mig ut på banan igen!

Håller förresten med alla andra om den härliga stämningen som är här :) Ny som gammal, kunnig som okunnig så respekteras man, det är trevligt och väluppfostrat!

//Nelle som laddar inför att hästarna växer upp eller den där vinstlottern trillar ner i brevlådan
 
Sv: Buke och fälttävlan

Kan förresten tillägga att mitt hästliv inte alls hade sett likadant ut om inte buke fanns!

Jag träffade Pooh via buke och tog sedan hem ett avelssto från henne som jag senare köpte. Hon är mor till de andra två hästarna jag äger idag samt att jag hoppas hon nedkommer med ett fint föl nästa år :banana:

Heja buke!
 
Sv: Buke och fälttävlan

Kan förresten tillägga att mitt hästliv inte alls hade sett likadant ut om inte buke fanns!

Jag träffade Pooh via buke och tog sedan hem ett avelssto från henne som jag senare köpte. Hon är mor till de andra två hästarna jag äger idag samt att jag hoppas hon nedkommer med ett fint föl nästa år :banana:

Heja buke!

Jaha, vad ska då jag säga? Jag träffade ju fio via buke och mitt liv har inte varit sig likt sen dess...:rofl::devil::rofl:

OJ, vad detta kan missförstås av oinvigda....:eek:Men det bjuder jag på!!!!!:D
 
Sv: Buke och fälttävlan

Det problemet uppstår inte, vi har väl just konstaterat att det inte finns några oinvigda här? :D
 
Sv: Buke och fälttävlan

Jag får väl erkänna att jag läser mer än jag skriver här på Buke, jag blir helt enkelt lite blyg...:o Men jag måste instämma i att FT-Buke är toppen!!!!:bow::bow::bow:
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 452
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 528
Senast: Jeps
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 925
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp