Bukefalisternas sommarplaner!

Jag ska till Danmark och jobba som groom (igen), och sen när jag är tillbaka börjar 2:an på PA-programmet. Så det blir en slitsam sommar med massor av hästar!
 
Jobba 2 jobb, träna hästar, tävla häst, Emmabodafestivalen, åka till Blå Jungfrun med hundi (imorgon!), bada och försöka ha tid till att träna.
 
Årets sommarplaner?
Jag läser två kurser på heltid. Utöver det väntar Göteborg, stranden, bada, grilla och det där vanliga.
Om ekonomin tillåter hade en kryssning inkluderat shopping och/eller en weekend i typ London alt sparesa varit nice!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 124
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
645
Senast: Ketrawzc
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 014
Senast: Viva
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 412
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp