Bukefalos-hjälp byta namn?

pinky

Trådstartare
Det verkar vara ganska många nykomlingar som ställer alla möjliga frågor/ber om hjälp här i Bukefalos-hjälp, kanske ett annat namn skulle hjälpa till att leda dem rätt? ;)

"Diskutera Bukefalos"?
"Hjälp om Bukefalos"?
"Hjälp och synpunkter"? (Fast det kanske också blir allmänt och missvisande?)
 
Sv: Bukefalos-hjälp byta namn?

tycker det låter som en bra idè!

eller om den kan ligga under "övriga forum"?
 
Sv: Bukefalos-hjälp byta namn?

Jag håller med! Dock har jag lite svårt att förstå att så många trådar hamnar fel just här, men det kanske inte är helt lätt när man är ny på Buke.
 
Sv: Bukefalos-hjälp byta namn?

Dock har jag lite svårt att förstå att så många trådar hamnar fel just här

Om du kollar användarna på de som lägger trådarna fel här så har de sällan några fler inlägg öht (även om nicket funnits ett tag) eller så är de rena troll. M.a.o. är det folk som jävlas:idea::eek:

Inte alla men dock de flesta.
 
Sv: Bukefalos-hjälp byta namn?

det står inte den hjälp jag behöver..hur får man kontakt?
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer inte håg varför jag blev medlem här men det var iallafall flera år sen. Och jag har tänkt lite på det idag och att bukefalos...
Svar
18
· Visningar
1 524
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 998
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 302
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 965
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp