Bukeroman nr 2 ...

Lo Kauppi! Hon är mitt önskemål!

Som sagt, jag är inte tillräckligt framgångsrik på vuxenboksfronten för att få välja bland de allra bästa. Tyvärr. :-( Skulle den här boken bli en hit så har jag större valmöjligheter då. Det är så det funkar. Försäljning är makt . Om du inte är superkändis av någon anledning.
 
Som sagt, jag är inte tillräckligt framgångsrik på vuxenboksfronten för att få välja bland de allra bästa. Tyvärr. :-( Skulle den här boken bli en hit så har jag större valmöjligheter då. Det är så det funkar. Försäljning är makt . Om du inte är superkändis av någon anledning.
Jag förstår det. Det är bara det att jag är typ kär i Lo Kauppi, via Storytel. :p
 
Tack @Miran för ännu en toppenbok :love: :love: :love:

Du ger mig hopp om att kunna läsa även andra böcker i framtiden! Min hjärna är mindre trasig nu än när förra kom ut och den här tog slut alldeles för fort. Tack!

(Om det är någon som vet hur man lämnar recension på adlibris så förklara gärna. Jag fattar inte :o)

Åh vad gullig du är! :heart
Vad kul att du gillade den. Det finns massor av bra böcker så jag hoppas att du kan börja läsa fler, inte bara mina. :)
Kommer du till bokmässan vore det kul att träffas igen.
 
Åh vad gullig du är! :heart
Vad kul att du gillade den. Det finns massor av bra böcker så jag hoppas att du kan börja läsa fler, inte bara mina. :)
Kommer du till bokmässan vore det kul att träffas igen.
Ja. Det har kommit många bra böcker sedan jag förlorade förmågan att läsa böcker och kicken att faktiskt klara att läsa en bok igen utan några större problem (förra boken var det tufft att läsa men tack vare att den är så lättläst så gick det) är enorm! En glimt av mitt forna jag som tittade fram där igår när jag inte riktigt hade tid att äta för att jag ville fortsätta läsa :)

Tyvärr kommer jag inte på bokmässan :( Men, vi kanske ses på stan :)
 
Nu är det bestämt att den befintliga ljudboken ska stoppas och ersättas med en nyinläsning (som förhoppningsvis blir rejält mycket bättre ...) :) Den nya beräknas komma i början av oktober. Extra bra är att efterordet där bukefalisterna är med (se trådstarten) inte fanns med i inläsningen, men nu kommer att göra det.

Om någon vill hälsa på mig på bokmässan kommer jag att vara en del i Stellar förlags monter, B07:39. Fredag 12-14, lördag typ 12-16 och söndag 10-11.30 + 13-14. Ungefär. Det händer alltid en massa oplanerade saker och så har jag ju "uppträdanden" på olika scener. Skulle vara jättekul att få säga hej till några buketyper. :)
 
Jaa, dina böcker är lika bra oavsett om du skriver för barn/ungdomar/vuxna. Underbara!

Och japp, jag kommer till Bokmässan, fre - sö! Hoppas vi hinner säga hej i alla fall?!

Åh TACK! :heart Vilken monter är du i? Egemonts? Måste köpa din nya. :) Jag är också där fredag - söndag. Men mycket på schemat.
 
Det är samma, men den bit jag fick lyssna på lät så himla mycket bättre. Så jag kan bara hoppas på det bäste. Alla har väl rätt att ha en dålig dag på jobbet.

Håller på att packa det sista inför bokmässan nu. Hoppas få se några av er ... Är där fredag - söndag. :)
Jag grips av något slags intresse för själva inläsningen här. Nästan så jag funderar på att lyssna i alla fall en bit av den nya inläsningen sedan, bara för att höra skillnaden.
 

Liknande trådar

Kultur Nej, jag har inte hunnit skriva en till, men jag funderar förstås på att göra det. :) Att jag kallat mina två romaner för "Bukeromaner"...
2
Svar
20
· Visningar
1 450
Senast: Miran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp