Kultur Bukeroman nr 2 ...

Miran

Trådstartare
Efter den stora besvikelsen över att inläsaren var så kass har jag nu tagit mig samman och lyssnat igenom hela boken igen. Och visst, hon betonar lite skumt fortfarande men jag vande mig efter en liten stund och det är inte så tokigt. Hoppas att fler ska våga lyssna på den nu... . 🙂

Tyckte själv att den var spännande att lyssna på... 😎

Efter den stora besvikelsen över att inläsaren var så kass har jag nu tagit mig samman och lyssnat igenom hela boken igen. Och visst, hon betonar lite skumt fortfarande men jag vande mig efter en liten stund och det är inte så tokigt. Hoppas att fler ska våga lyssna på den nu... . 🙂

Det blev bättre när man höjde hastigheten! Och ja, det var himla spännande, med många igenkännande fniss då och då 😁

Jag har beställt den från biblioteket istället :D Lång kö tyvärr...

Miran

Trådstartare

Med detta menade jag att inläsaren gjort om hela inläsningen nu och den har faktiskt blivit mycket bättre. Dessutom tror jag att jag talat om för henne hur alla hästtermer ska uttalas. Och NÄL vilket var det fel jag själv retade mig mest på i förra inläsningen.

Såg att jag uttryckte mig väldigt konstigt senast. 🙂

Nu har jag lyssnat klart, man vänjer sig vid inläsaren. Men ÅH, det gick ju inte att sluta, de sista tre timmarna körde jag nu på fm, anpassade det jag gjorde så det funkade att lyssna. Fulgrät på slutet, det händer inte ofta med böcker. Skriv mer!!

Miran

Trådstartare
Nu har jag lyssnat klart, man vänjer sig vid inläsaren. Men ÅH, det gick ju inte att sluta, de sista tre timmarna körde jag nu på fm, anpassade det jag gjorde så det funkade att lyssna. Fulgrät på slutet, det händer inte ofta med böcker. Skriv mer!!
Åh, fulgråt är bra, eller?! :D

Jag skulle vara väldigt tacksam om ni som lyssnat och gillar boken skriver en liten recension på Storytel eller Bookbeat eller vad ni nu har. Det betyder väldigt mycket för mig. Ett litet önskemål, bara. :)

Just nu

Hästfolk

Hästvård

• Mage

Träning

• Ridskoleryttare 2020

Utrustning

Hästavel

• Föl 2017

Tävlingsgrenar

• Nya inkörningstråden!

Forumstatistik