Bukeromanen ....

Sv: Bukeromanen ....

Fast du gör henne säkert till en sån där som sopar stallgången slarvigt, lånar grejer utan att fråga och inte sätter på täckena ordentligt när hon har utsläpp:(

Hon glömmer bensnörena varenda gång och inte tvättar hon bettet heller ... läskig typ!:crazy:
 
Sv: Bukeromanen ....

:rofl: :rofl: Du får väl visa utvalda delar :angel:

---

Även jag fastnade redan i provläsningen om har den på önske-/att köpa listen :D
 
Sv: Bukeromanen ....

Kan du inte skriva en bok om Klara som har växt upp:D Och som försöker tappert plugga, jobba ha häst och samtidigt dejta.

Nej för sjutton, gör inte det! :eek: Klara är Klara, och Klara växer aldrig upp. Det får hon inte göra, för då går min barndom lite sönder tror jag visst... Jag tyckte der var bra att det slutade där det slutade, mer än så vill jag inte veta! ;)

(jag lovar, jag är inte mentalsjuk, bara en bokmal av stora mått som har lite lätt att fästa mig vid saker jag tycker om. Som jag tycker om dem.)
 
Sv: Jag har också skrivit en hästbok för vuxna

Förmodligen för att det är samma tema?

Tror du?!:D

p.s Så fort jag skickat frågan insåg jag hur korkad den var. men medan jag funderade på hur man bär sig åt för att ta bort ett inlägg hann förstås du att svara ...:crazy:
 
Sv: Bukeromanen ....

Jo, men vi som var i samma ålder har också växt upp, kunde inte låta bli att bli lite nyfiken på vem hon kunde vara "nu"
 
Sv: Bukeromanen ....

*kl*

Nu har jag läst halva boken och vill varna er andra!

Den går ju inte att lägga ifrån sig! Jag måste ju jobba och göra andra saker men vill inte sluta läsa. Helt klart en farlig bok! :D
 
Sv: Bukeromanen ....

Jo, men vi som var i samma ålder har också växt upp, kunde inte låta bli att bli lite nyfiken på vem hon kunde vara "nu"

Jag har faktiskt funderat på det. Har fått så jättemånga brev av folk som undrar vad som hände sen med Klara och Lisa. Och jag är lite nyfiken själv, men än har jag inte blivit tillräckligt nyfiken. Dessutom skriver jag på så himla mycket annat.
 
Sv: Bukeromanen ....

Precis. Bettet på träns som hon tjuvlånar. Fy vad du är elak. Min Bettan:cry:

Man får vara tacksam för de dagar hon då hon nöjer sig med att tjuvlåna träns.:crazy: Andras hästar brukar se svettiga ut efter att Bettan har varit där - och eftersom det är en vuxenbok - så även stallägarens man ...:eek:
 
Sv: Bukeromanen ....

Jo, men vi som var i samma ålder har också växt upp, kunde inte låta bli att bli lite nyfiken på vem hon kunde vara "nu"

Hmm, jag vet inte det jag... Men jo, du har säkert en poäng, det är nog många som skulle vara intresserade av en sådan uppföljning! Jag kan ju alltid blunda och låtsas som att det regnar ifall det skulle bli aktuellt (fast innerst inne vet jag att jag inte skulle kunna låta bli att läsa i alla fall)...;)
 
Sv: Bukeromanen ....

*kl*

Nu har jag läst halva boken och vill varna er andra!

Den går ju inte att lägga ifrån sig! Jag måste ju jobba och göra andra saker men vill inte sluta läsa. Helt klart en farlig bok! :D

Jag är en fegis...så jag vågar inte läsa varken provläsningen eller själva boken. Jag hinner inte. Visst..*hm* skulle ju kunna lägga den som mitt personliga förbättringsarbete..men nä..säger du så att boken är svår att lägga ifrån sig så vågar inte jag.

:D
 
Sv: Bukeromanen ....

Man får vara tacksam för de dagar hon då hon nöjer sig med att tjuvlåna träns.:crazy: Andras hästar brukar se svettiga ut efter att Bettan har varit där - och eftersom det är en vuxenbok - så även stallägarens man ...:eek:
du kommer vara färdig med tvåan på nolltid, med alla bra tips du får här... ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp