Bukeromanen ....

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Miran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 821
  • Visningar Visningar 112 026
Sv: Jag har också skrivit en hästbok för vuxna

Jag tycker det låter som intressant bok och ser inget fel i att tala om att den finns.

Det som sticker i ögon lite är det sista du skrev i ditt första inlägg:

Vill ni veta hur det gick med den mest älskade hästen så får ni köpa boken …

Kändes väl lite sådär....:crazy:

Fast skulle hon berätta är det ju en spoiler! Jag vill läsa boken och ta reda på det själv.

Felet är att man inte startar en ny tråd när moderator slagit ihop ens första tråd med en annan. Då fortsätter man i den sammanslagna tråden.

Sv: Bukeromanen ....

Får man inte sticksår av höet? Utan plast tänker jag? :p

(Har inte gjort någon sökning på forumet så jag vet inte om det finns en tråd om sex i hö :crazy:)

Jag har inte provat på sex i löshö, men har varit med om att bärga det. Jo, det sticks. Och rivs. Och kliar. Och man får höboss och damm överallt, i alla fall nästan. Det fungerade kanske på den tiden man hade rejäla vadmalskläder och behöll dem på under akten...

KL

Förlaget har inte tänkt på att lägga en banner på buke? Vad jag minns är det inte så förfärligt dyrt?

Vi på senior pratar ju om boken nu men de andra forumen? Det är säkert många som inte alls finns här och som är intresserade av boken om de vara får veta att den finns.

Men då går Mirans anonymitet förlorad, totalt... Det går ju inte! :cool:

KL Jag kom just på en Buketitel till:

* "Bettan och trollet." När Bettan ska rida sin vanliga skogsrunda är vägen avstängd med låst bom och en traktor ställd på tvären. Ett troll tittar fram från under en sten och väser: "Ridning ingår inte i allemansrätten"

KL Jag kom just på en Buketitel till:

* "Bettan och trollet." När Bettan ska rida sin vanliga skogsrunda är vägen avstängd med låst bom och en traktor ställd på tvären. Ett troll tittar fram från under en sten och väser: "Ridning ingår inte i allemansrätten"

Jag tyckte "Bettan reder ut allemansrätten" skulle vara en bra bok, men jag är lite rädd att föreslå det ifall tråden skulle bli kapad i så fall. :crazy:

Och jag som funderade på att visa den här tråden för skeptikerna på förlaget ... men nu vet jag inte ... men hur seriösa är egentligen de där vuxna hästtjejerna ...:crazy:

Jag ska ta mig sjutton ha med en "Bettan" i nästa bok!:D

Varför inte? Om de tycker att hästböcker är för barn/ungdom så ser de i denna tråden att vi är inte tillräckligt vuxna, så du kommer få skriva en uppsjö av hästböcker till oss "vuxna".

Undrar nervöst vad jag gjorde som du inte har kommit över än ...:crazy::D

Du var min stora Idol vid denna tidpunkt så det räckte mer än väl att du bara var där och lyssnade till mig!

Kom dessutom att tänka på att det fanns en stor affisch i skolan med den nya Klaraboken på, som du sedan signerade, den var det slagsmål om! Min kompis vann och hade den hängande på väggen i många år! :D

Vänta nu... Vilken bok? Hänger inte med nu.
Marina? Är det DU? Vad världen är liten!!

/ Cilla

Varför inte? Om de tycker att hästböcker är för barn/ungdom så ser de i denna tråden att vi är inte tillräckligt vuxna, så du kommer få skriva en uppsjö av hästböcker till oss "vuxna".

Exakt! Många av oss "vuxna" läser ju till och med om ungdomsböckerna vi älskade när vi var yngre, så behovet finns av en fortsättning ;)

Felet är att man inte startar en ny tråd när moderator slagit ihop ens första tråd med en annan. Då fortsätter man i den sammanslagna tråden.

Felet är att man startar inte en ny tråd ... nu begrep jag, tack för upplysningen, trevligt att lära sig något nytt varje dag

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka