Bukeromanen ....

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Miran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 821
  • Visningar Visningar 112 026
Sv: Jag har också skrivit en hästbok för vuxna

Kl

Nu har jag också köpt boken :D Ska bli himla kul att läsa!

Kl

Nu har jag också köpt boken :D Ska bli himla kul att läsa!

Får hoppas den är tryckt i många exemplar. Tar väl snart slut :)
Skrev om boken igår på min bokblogg och nu läser jag titt som tätt
bland vänners statusar på FB att de ska införskaffa den.

Sv: Bukeromanen ....

Här har vi ännu en till vars liv du har förändrat, även jag smiter in på ÄU... Men det kan inte hjälpas!
Boken är beställd - såklart! Mig har du inte bara fått mer hästintresserad... Jag började även skriva, även om det inte är tillräckligt aktivt för hela böcker. Men jag tackar dig ändå för dina fantastiska böcker som är omlästa många gånger, och mina fina betyg i svenska! ;)

Förresten är det här den roligaste tråden jag läst på Buke, dumma seniorer som håller allt kul för er själva! ;) Kan bara föreställa mig hur eran tidigare tråd såg ut...

/Lajke, för ung för forumet men även jag helt starstruck :bow:

Här har vi ännu en till vars liv du har förändrat, även jag smiter in på ÄU... Men det kan inte hjälpas!
Boken är beställd - såklart! Mig har du inte bara fått mer hästintresserad... Jag började även skriva, även om det inte är tillräckligt aktivt för hela böcker. Men jag tackar dig ändå för dina fantastiska böcker som är omlästa många gånger, och mina fina betyg i svenska! ;)

Förresten är det här den roligaste tråden jag läst på Buke, dumma seniorer som håller allt kul för er själva! ;) Kan bara föreställa mig hur eran tidigare tråd såg ut...

/Lajke, för ung för forumet men även jag helt starstruck :bow:

Åh, nu blev jag glad!:love:
När jag sitter här hemma och skriver är jag ju helt ensam, det är rätt härligt att få lite respons. Ibland (rätt ofta) känner jag att jag borde göra något vettigt med mitt liv (hjälpa människor i nöd eller så) i stället för att bara hitta på historier. Då är det ju skönt att höra att man kanske gör lite nytta ändå!:)

Får hoppas den är tryckt i många exemplar. Tar väl snart slut :)
Skrev om boken igår på min bokblogg och nu läser jag titt som tätt
bland vänners statusar på FB att de ska införskaffa den.

Hoppas kan man ju alltid!:D

Nu har jag oxå beställt - o promotat lite på facebook! Längtar efter att den dimper ner i brevlådan!

Maran - hur får man tag på din bok på smidigaste o billigaste sättet?!

Fick höra talas om tråden och boken av en annan buketjej idag! :D
Har alldeles för knaper studentekonomi för tillfället, så att lägga pengar på böcker finns tyvärr inte på kartan just nu. :( Dock ställt mig i kö på bibblan!

Ser verkligen fram emot att läsa den! :D

Nu börjar jag bli nervös - tänk om ni inte gillar den ...:crazy:

Borde kanske ha tänkt på det innan jag skrev den?;)

Jag har läst en fjärdedel, och jag gillar den än så länge! :D Blev så förbannad när jag läste en sak förut idag att jag var tvungen att lägga ner boken för att göra något annat en stund. :p Det är kul med böcker som verkligen är så gripande! Även om det är jobbigt för stunden vill jag ändå ryckas med så mycket att jag kommer så nära inpå livet på karaktärerna. :)

Jag har läst en fjärdedel, och jag gillar den än så länge! :D Blev så förbannad när jag läste en sak förut idag att jag var tvungen att lägga ner boken för att göra något annat en stund. :p Det är kul med böcker som verkligen är så gripande! Även om det är jobbigt för stunden vill jag ändå ryckas med så mycket att jag kommer så nära inpå livet på karaktärerna. :)

Nu blev jag hejdlöst nyfiken på vad som gjorde dig så förbannad ...:D

Jag har läst smakprovet, och vill definitivt läsa hela boken. Just nu har jag inte tid att läsa eller råd att köpa fler böcker dock, men den är uppsatt på julklappslistan! Ser fram emot bra läsning i mellandagarna :D

Nu blev jag hejdlöst nyfiken på vad som gjorde dig så förbannad ...:D

Men nej, inga spoilers! :eek:

Jag tänkte vänta och önska mig boken i julklapp, jag har rätt mycket med skolan just nu. Meeen det lutar åt att jag går in på första bästa bokhandel i helgen... Om man lätt fastnar i boken är den ju snart utläst ändå tänker jag.

Nu börjar jag bli nervös - tänk om ni inte gillar den ...:crazy:

Borde kanske ha tänkt på det innan jag skrev den?;)

Hihi, här har du en till som köpt den (redan i förrgår när tråden startades) :D

/har allt för dålig karaktär när det gäller att köpa böcker... en bok, fem böcker, tio böcker ojsan ett paket! :angel:

Men nej, inga spoilers! :eek:

Jag tänkte vänta och önska mig boken i julklapp, jag har rätt mycket med skolan just nu. Meeen det lutar åt att jag går in på första bästa bokhandel i helgen... Om man lätt fastnar i boken är den ju snart utläst ändå tänker jag.

Förlåt!!!:D

Hon ska naturligtvis inte svara!!! Men jag kan ju inte behärska min nyfikenhet fattar du väl - den är ökänd och helt omöjlig att kontrollera ...:o (antar att det var därför jag blev journalist ...)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Torrfoderdjungeln..
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka