Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
Nu har jag också köpt bokenSka bli himla kul att läsa!
Här har vi ännu en till vars liv du har förändrat, även jag smiter in på ÄU... Men det kan inte hjälpas!
Boken är beställd - såklart! Mig har du inte bara fått mer hästintresserad... Jag började även skriva, även om det inte är tillräckligt aktivt för hela böcker. Men jag tackar dig ändå för dina fantastiska böcker som är omlästa många gånger, och mina fina betyg i svenska!![]()
Förresten är det här den roligaste tråden jag läst på Buke, dumma seniorer som håller allt kul för er själva!Kan bara föreställa mig hur eran tidigare tråd såg ut...
/Lajke, för ung för forumet men även jag helt starstruck![]()
Får hoppas den är tryckt i många exemplar. Tar väl snart slut
Skrev om boken igår på min bokblogg och nu läser jag titt som tätt
bland vänners statusar på FB att de ska införskaffa den.
Bettan stavar feloch de givna uppföljarna
Bettan i fas 3 och Bettan blir urförsäkrad
Kl
Nu har jag också köpt bokenSka bli himla kul att läsa!
Nu börjar jag bli nervös - tänk om ni inte gillar den ...
Borde kanske ha tänkt på det innan jag skrev den?![]()
Bettan struntar i barnkammar lagen och har hunden lös på en väg
Jag har läst en fjärdedel, och jag gillar den än så länge!Blev så förbannad när jag läste en sak förut idag att jag var tvungen att lägga ner boken för att göra något annat en stund.
Det är kul med böcker som verkligen är så gripande! Även om det är jobbigt för stunden vill jag ändå ryckas med så mycket att jag kommer så nära inpå livet på karaktärerna.
![]()
Nu blev jag hejdlöst nyfiken på vad som gjorde dig så förbannad ...![]()
Nu börjar jag bli nervös - tänk om ni inte gillar den ...
Borde kanske ha tänkt på det innan jag skrev den?![]()
Men nej, inga spoilers!
Jag tänkte vänta och önska mig boken i julklapp, jag har rätt mycket med skolan just nu. Meeen det lutar åt att jag går in på första bästa bokhandel i helgen... Om man lätt fastnar i boken är den ju snart utläst ändå tänker jag.