Bukeromanen ....

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Miran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 821
  • Visningar Visningar 112 058
Sv: Jag har också skrivit en hästbok för vuxna

Nu börjar jag bli nervös - tänk om ni inte gillar den ...:crazy:

Borde kanske ha tänkt på det innan jag skrev den?;)

Jag läste ut den för någon timme sen, och jag gillade den i alla fall :D Det var inte meningen att jag skulle läsa ut den idag, men jag fastnade, och det säger väl kanske någonting.

Tror du inte att det var det där när vampyrerna kom in i handlingen? Kan ju irritera vem som helst.

Vad snackar du om??? Alla älskar väl vampyrer?:eek:

Det går helt enkelt inte att skriva en bestseller utan att ha med några blodtörstiga små rackare ...

Jag läste ut den för någon timme sen, och jag gillade den i alla fall :D Det var inte meningen att jag skulle läsa ut den idag, men jag fastnade, och det säger väl kanske någonting.

Låter bra tycker jag ... :D

Sv: Bukeromanen ....

jag har läst den baklänges och det verkar ju helt uppenbart att du dyrkar djävulen.

Eller leverpastejmackor (blandar alltid ihop dom två)

Inget fel på vampyrer så länge de inte glittrar...:crazy:

Annars är det väl varulvar som börjar bli riktigt inne igen? Zombies är lite överspelade, och det är så tröttsamt att behöva plocka upp diverse tappade kroppsdelar. Det är illa nog med makens strumpor som en av hundarna lägger på min huvudkudde.

leverpastej, blodpudding, vampyrer.

Vissa saker är så lika att man knappt kan skilja dom åt

Provläste boken och - vilka haggor de var! Var det inte jobbigt att skriva om dem i "det skicket"? Och skickligt! Kan du ge mig en hint om hur stor del av boken de fortsätter så, för jag orkar inte läsa om de bara bitchar i samma stil. (Vilket jag i o f s är övertygad om att de inte gör; det vore ju ingen utveckling.)

Undrar om du inte sitter på en guldgruva, kanske skapande av en ny genre t o m. Heja!

Ååh, nu ångrar jag att jag var för snabb in och beställde på Adlibris. Den kommer troligtvis i brevlådan idag och jag är ju borta hela helgen! Sitter och smider på en plan för att få boken till där jag befinner mig...

Jag lade ut en länk till din bok på FB och jublade över att snart få läsa den. Yngsta stallkamraten intygande att du skriver jättebra hästböcker. Bokus meddelade igår att de har skickat iväg den, men eftersom jag inte valde det allra snabbaste leveransalternativet får jag den nog inte förrän till veckan. Väntar otåligt.:-) För övrigt beställde jag den andra nyutkomna vuxenhästboken också när jag ändå var i farten. Verkar vara en helt annan inriktning på den boken, men den känns också intressant för mig.

Om ingen redan har önskat det så ser jag framemot titlarna
Bettan omvänder dressyrtanterna till NH och western
Bettan, hästprataren
;)

Men HUR ska jag lyckas bestalla e-boken till mig? Vad ar Dito? Help:crazy:

Dito är bokus speciella sida för e-böcker. Du loggar in med ditt vanliga bokuskonto. Finns som app så du kan köpa och läsa i telefonen. I annat fall använder du bara dito för att ladda ner till datorn, så ligger den där i EPUB-format. Jag konverterade till MOBI-format och la över i min läsare, men den går såklart att läsa i datorn om du vill. :)

/har allt för dålig karaktär när det gäller att köpa böcker... en bok, fem böcker, tio böcker ojsan ett paket! :angel:

Åh men gud, jag är precis likadan! Det är totalt omöjligt att gå in i en bokaffär utan att köpa en bok :o:angel:

Åh men gud, jag är precis likadan! Det är totalt omöjligt att gå in i en bokaffär utan att köpa en bok :o:angel:

Sambon gjorde ett fruktansvärt misstag för ett tag sedan. Jag fick välja vilka böcker jag ville ha från bokus...

Men det är underbart, tycker jag! Jag blir alldeles förfärad av ryktena om att Bokhandelns död är nära, att folk inte går in där och köper böcker längre. Alla köper via nätet :angel: - eller inte alls! Det finns få butiker som gör mig så lycklig som en riktig Bokhandel (så lycklig så jag måste skriva ordet med stor bokstav!).

De stora i USA läggs ner på löpande band nu - Borders, Barnes and Noble, etc. Det är förfärande!

Det är det som är grejen med pocketböcker, tycker jag. Som smågodis, man köper en hel påse åt gången. Man väljer noga, utgår från en del säkra kort som man verkligen är sugen på och fyller på med några oprövade smaker:D

Åh, jag är alldeles hemskt bokberoende.
Det har flera gånger hänt att jag köpt böcker för att jag fastnat för hur de känns i handen :o.

ÄLSKAR känslan av att ha många oläste böcker i mina bokhyllor! :love:

Sällar mig till de som nu väntar bokpaket!

Har några förslag på uppföljartitlar:

Bettan och kamelerna (på balkongen)
Bettans bästa kladdkakerecept
Värdelöst vetande om Bettan
Bettan nätdejtar (trilogi)
Bettan trollar
Bettan blir moderator

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka