Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas åtminstone att folk läser den fort. Det är kö på mitt bibliotek![]()
Grupp ja. "Pia Hagmar, författare", det är dit jag hänvisar de som vill bli vän med mig på FB men som jag inte känner. Det är ingen superaktivitet där, jag svarar på frågor när någon frågar och berättar om nya skrivprojekt och kanske om jag ska ut och tävla ...
Förlaget vill att jag ska ha en riktig, aktiv hemsida men jag vet inte om jag vill. Då krävs engagemang som jag hellre lägger på att skriva. Det är skriva jag vill göra, inte hålla på med marknadsföring.
Vilken kategori faller man under som Bukefalist då..
De du känner eller de du inte känner...![]()
Nu har jag köpt och läst ut boken. Med pinsamt kort tidsperiod mellan köpt och läst ut.Det var andra gången i vuxen ålder som jag bara inte kan sluta läsa! Jag gillade verkligen upplägget och givetvis handlingen.
Tack för en härlig läsupplevelse!![]()
Ja nu börjar det kännas VÄLDIGT förvirrande!![]()
Ja nu börjar det kännas VÄLDIGT förvirrande!![]()
Ska man förvirra dig ännu mer och skicka en vänförfrågan då....![]()
Ska man förvirra dig ännu mer och skicka en vänförfrågan då....![]()
Ha!Men inte for oss. Vi kan nu agna oss at ytterligare "name dropping" och tala om att vi minsann kanner Pia Hagmar.
![]()
Vi var i Sverige för två år sen och då köpte jag alla ljudböcker av dig som jag kunde hitta. Du har en mycket behaglig röst och berättelserna gick hem hos min då 8 åriga dotter. Vi sitter ju många timmar i bilen så det var mycket trevligt att ha dina böcker att lyssna på. Tyvärr har jag inte lyckats få henne att börja läsa böcker på svenska ännu, men jag köpte ett gäng böcker åtminstone.
Ska försöka få se om jag kan köpa boken som e-bok (har aldrig gjort det) eller så ber jag om att få den i julklapp.
Jag fick händerna på boken vid tretiden idag och har pausat lite för Gardells underbara serie på ettan samt lite kvällsbastu. Trots det är det inte mycket kvar så den blir nog utläst innan jag somnar idag.Har dessutom minst en vän på kö som vill låna boken när jag är klar. Det sprider sig.
![]()
Funderar på om honungs idé med en författarsida kan vara en bra kompromiss.
Mina ungar lyssnade på mina deckare hela vägen till Italien (i bilens cd-spelare) och det var terror för mig ...![]()