Bukeromanen ....

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Miran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 821
  • Visningar Visningar 112 116
Sv: Bukeromanen ....

Förr slukade jag böcker på löpande band. Numera läser jag inte böcker. Min sjukdom har gjort det alldeles för svårt för mig att fokusera och minnas vad jag har läst. Jag läste ändå smakprovet för jag kunde liksom inte låta bli. I söndags eftermiddag laddade jag ned den som e-bok så att jag kan få så stor text som jag behöver för att hänga med i raderna och slippa plåga mina armar och händer med att hålla en bok. Jag läste hela kvällen och när jag som vanligt inte kunde sova för mina smärtor på natten så läste jag ut boken.
Jag måste säga att den är så helt suverän! Tack för att du skrev den här boken :bow: Nu fick jag tillbaka hoppet om att jag faktiskt orkar läsa en bok då och då. Tack! Nu väntar jag på uppföljaren ;)

Förr slukade jag böcker på löpande band. Numera läser jag inte böcker. Min sjukdom har gjort det alldeles för svårt för mig att fokusera och minnas vad jag har läst. Jag läste ändå smakprovet för jag kunde liksom inte låta bli. I söndags eftermiddag laddade jag ned den som e-bok så att jag kan få så stor text som jag behöver för att hänga med i raderna och slippa plåga mina armar och händer med att hålla en bok. Jag läste hela kvällen och när jag som vanligt inte kunde sova för mina smärtor på natten så läste jag ut boken.
Jag måste säga att den är så helt suverän! Tack för att du skrev den här boken :bow: Nu fick jag tillbaka hoppet om att jag faktiskt orkar läsa en bok då och då. Tack! Nu väntar jag på uppföljaren ;)

Men gud så underbart! Nu blev jag alldeles tårögd!:love:

Att man kan få vara med om någonting sådant här som författare, det är helt osannolikt!!!

KL

Jag ska också beställa boken snarast. Läste smakprovet på nätet och blev genast fast. Man bara måste ju veta hur det går för dem!

Kl

Var bara tvungen att börja läsa boken - trots att jag redan håller på med två andra... :angel:

Nu är min bok också på väg!!! :bump:

Miran - kan man få den signerad!?

Det är klart att du kan. Men då måste du förstås skicka den till mig. Eller - om du ska till Gothenburg horse show till våren så är jag där och kan signera den då!:D

KL

18.600 läsningar av tråden. Det borde väl säga något till förlaget?

Så mycket att de nu förstår att Buke är en kraft att räkna med ...:D

De ska tydligen lägga ut en banner här i samarbete med någon nätbokhandel.

Till helgen ska jag till Göteborg och berätta om boken för en massa bokhandelsanställda och bibliotekarier. Det känns skönt att med fog kunna hävda att det visst finns en massa vuxna som inte blir avskräckta bara för att det råkar existera stallmiljöer i en bok ...;)

Jag tror, att de som inte lever i hästvärlden, faktiskt inte har den blekaste aning om hur där ser ut! Det är som ett parallelt universum, ungefär, som är omöjligt att föreställa sig om man inte varit där.

Härtvärlden är ju gigantisk och bara den här tråden visar ju att detta är en utsvulten kategori vad gäller böcker i genren. Hur många på Förlagen känner till detta universum? Undrar jag.

Kan du inte signera på Globen också!? *valpögon*

Jag tjatar vilt på förlaget för att få en liiiten monter där, men än har jag inte fått något besked än ...;)

Förresten, nu när jag har chansen: Ni som har läst boken - vilken av de fyra kvinnorna tycker ni bäst om? Själv älskar jag dem alla fyra, men är lite extra svag för Linn, det var väl därför jag lät henne få en skimmelarab ...:angel:

Visa dem denna tråd så är det ordnat! I år finns väl mer utrymme för utställare eftersom Mässan ligger intill Globen, på Söderstadion.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka