Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska jag göra!
Skumt upplägg det här - att läsarna ger coachingtips för marknadsföringen ...Men väldigt kul!
Jag vet inte vem jag tyckte mest om - men Annika var nog den som fick mest kött och blod, henne såg jag framför mig. Och Lisbeths jobbigaste stunder kändes i magen.
Tala om för förlaget att: "Houdinie på Buke (ja hon med vita duvan, ni vet) hon tycker att jag måååååste signera på Globen. Om jag inte gör det så kommer hon att starta en tråd om livets och bokbranchens geografiska orättvisor..."Jag tjatar vilt på förlaget för att få en liiiten monter där, men än har jag inte fått något besked än ...![]()
Jag tjatar vilt på förlaget för att få en liiiten monter där, men än har jag inte fått något besked än ...
Förresten, nu när jag har chansen: Ni som har läst boken - vilken av de fyra kvinnorna tycker ni bäst om? Själv älskar jag dem alla fyra, men är lite extra svag för Linn, det var väl därför jag lät henne få en skimmelarab ...![]()
Jag tycker lite extra mycket om Lisbeth. Hon kämpar så för något som ligger mig varmt om hjärtat och hon blottar sig så. Jag gillar också att man får veta lite om varför de är som de är. Det gör boken mer levande.
Jag får väl köpa boken i vanligt format också så att du kan få signera mitt exemplar på Göteborg horse show också![]()
Tala om för förlaget att: "Houdinie på Buke (ja hon med vita duvan, ni vet) hon tycker att jag måååååste signera på Globen. Om jag inte gör det så kommer hon att starta en tråd om livets och bokbranchens geografiska orättvisor..."
![]()
Själv hade jag ju gärna läst mycket fler detaljer kring allt i stallet...man kan ju liksom inte låta bli att undra vidare på vad dressyrhästarna har för stam, hur mycket travaren sprang in innan han blev ridhäst och vad araben har för färg (fast det skrev du ju svar på här i tråden...men STÅR det verkligen nånstans i boken att den är skimmel?) fast för "vanligt" folk är det säkert fullt tillräckligt med hästdetaljer som det är![]()
Jag tjatar vilt på förlaget för att få en liiiten monter där, men än har jag inte fått något besked än ...
Förresten, nu när jag har chansen: Ni som har läst boken - vilken av de fyra kvinnorna tycker ni bäst om? Själv älskar jag dem alla fyra, men är lite extra svag för Linn, det var väl därför jag lät henne få en skimmelarab ...![]()
Jag ska se om jag kan ladda ner den som e-bok lite senare. Maken aker i morgon sa jag har inte tid att lasa forran Fredag.
Jag vet inte om Tami Hoag oversatts till Svenska, men hon har nagra bocker i hastmiljo ocksa. Det ar typ 'thrillers' och jag storm gillar Wellington miljon. Hon ar en duktig dressyr ryttare (grand prix om jag minns ratt) och det marks verkligen i hur hon skriver om hast miljon.
? Jag tänker på hur mycket detaljer om bilar, vinprovning, vapen, krig och annat som jag har tuggat mig igenom i böcker. Jag är totalt ointresserad av samtliga, men det tog minsann författaren ingen hänsyn till.