P
prallan
Sv: Bukeromanen ....
Kl
Har oxå beställt nu
Kl
Har oxå beställt nu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Men jag är lite orolig över att gå in i den här tråden tills jag läst klart. Ni börjar avslöja bokens innehåll.Så jag får avvakta trådbesök och läsa ikapp när boken är utläst. Det kommer nog gå ganska fort.
![]()
Hur fungerar det förresten, jag har italienska vänner som skulle uppskatta boken, beror frösäljningssifrorna på om den exporteras, eller är det du som avgör det?![]()
Läser när jag hinner. Väldigt välskrivet, historier som sakta nystas fram och vävs in i varandra. Me like!!!
Översättas till italienska, sorry om jag var otydlig. Tänkte nog att det var självklart, för att skicka boken är ju inget problem![]()
Då måste ett italiensk förlag köpa rättigheterna först.Och kan tyvärr inte jag bestämma att de ska göra ...
Korruption och maffia. Bara att fixa, plättlätt!
... som jag skämtsamt har kallat den genom de år jag har kämpat med att skriva den på lediga stunder, har nu blivit verklighet. Jag tyckte att det behövdes en hästbok även för vuxna.
Så här skrev jag i efterordet (bl.a):
"Jag vill också passa på att tacka alla användare på diskussionsforumet Bukefalos, en internetsida för hästintresserade. Det har blivit många skratt, tårar och vilda diskussioner genom åren, om allt från toapappersvikning och blå mikrougnar till ytterst seriösa och livsavgörande ämnen. Genom era diskussioner har jag lärt mig mycket, inte bara om hästar utan även om att vara människa. Framför allt har er generositet vid speciella krissituationer inspirerat mig.
Jag vill poängtera att alla personer och situationer i den här boken är påhittade och ett resultat av min fantasi."
Men eftersom de flesta av er antagligen inte kommer att läsa efterordet så lägger jag ut det här!
Jag är väldigt glad och lycklig över min första vuxenroman.![]()
Haha, blev tvungen att kolla på sidan 124, det står ju precis så
Borde inte du förresten samla dina bukeinlägg i bokform? "Golits gallimattias"![]()
Han som skriver golits inlägg har varit lite dålig på att samla på dem.... och golit funkar bäst i diskussion med andra.
Däremot kan dagboken på en helt annan del av internet bli ett refuseringsobjekt framöver.
Äsch, Golit resonerar mest med sig självt.
/Priffe som aldrig blir vald till Golits prinsessa
Det var nog mitt fel, jag som inte kunde låta bli att fråga vilken av karaktärerna ni gillar bäst. Men jag avhöll mig åtminstone från att fråga varför ...![]()