Bukeromanen ....

Med tanke på att jag läste ut den på tre dagar, med väldigt begränsad tid att läsa (typ mest när jag åkte tåget) så måste den väl ha varit bra.
 
Låter såpass bra av det ni skriver om den och blir nyfiken på inspirationen härifrån så nu ska jag pröva den där, trots att jag mestadels läser annat än romaner.
Ser bara för mig hur jag kommer stå på bibblan och försöker söka på "Bukeromanen" i deras katalog. :p
 
Låter såpass bra av det ni skriver om den och blir nyfiken på inspirationen härifrån så nu ska jag pröva den där, trots att jag mestadels läser annat än romaner.
Ser bara för mig hur jag kommer stå på bibblan och försöker söka på "Bukeromanen" i deras katalog. :p

16094600.jpg
 
Sv: Bukeromanen ....

blir det någon ljudbok av den, då?

Just nu önskar jag att det fanns, då jag fördriver nätterna med just såna via storytel medan jag jobbar...
Nu så blev det rätt tråd...

Det var ju väldigt längesen jag startade tråden om Bukeromanen. Men först nu har den blivit inläst och fått bli ljudbok. Släpps idag - äntligen!!!

Fortfarande finns det inte så jättemånga hästböcker för vuxna. Konstigt nog.
Bukeroman nummer 3 ligger och puttrar i bakhuvudet.

Så här ser den ut. Nog så idyllisk på ytan, men där under... 🙂
IMG_20210331_114527_362.jpg
 
Men om det nu finns tankar för en tredje bukeroman, betyder det att det finns en nummer två redan? Rädd att jag har missat något mycket viktigt! :confused::p
 
Nu så blev det rätt tråd...

Det var ju väldigt längesen jag startade tråden om Bukeromanen. Men först nu har den blivit inläst och fått bli ljudbok. Släpps idag - äntligen!!!

Fortfarande finns det inte så jättemånga hästböcker för vuxna. Konstigt nog.
Bukeroman nummer 3 ligger och puttrar i bakhuvudet.

Så här ser den ut. Nog så idyllisk på ytan, men där under... 🙂Visa bifogad fil 67111
Tack! Då ska jag lägga den i bokhyllan, så jag äntligen kan få "läsa" den!
 
Men om det nu finns tankar för en tredje bukeroman, betyder det att det finns en nummer två redan? Rädd att jag har missat något mycket viktigt! :confused::p
Jag har skrivit en till som heter Kunde varit vi. Det är mer en psykologisk thriller än den här. Tyvärr var det en massa tjafs vid inläsningen av den. Men nu är den bättre inläst, tack och lov. Men det förstörde verkligen för den boken.

Inläsningen av Du och jag och vi tycker jag är väldigt bra, faktiskt.
 
Nu så blev det rätt tråd...

Det var ju väldigt längesen jag startade tråden om Bukeromanen. Men först nu har den blivit inläst och fått bli ljudbok. Släpps idag - äntligen!!!

Fortfarande finns det inte så jättemånga hästböcker för vuxna. Konstigt nog.
Bukeroman nummer 3 ligger och puttrar i bakhuvudet.

Så här ser den ut. Nog så idyllisk på ytan, men där under... 🙂Visa bifogad fil 67111
Perfekt! Jag behöver något nytt att lyssna på men ligger oerhört högt i stress pga skolan. Då blir en gammal bekant utmärkt! :up:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hur få stilla händer?

Omröstningar

Tillbaka
Upp