Bukeromanen ....

Jag letade upp boken på biblioteket efter att ha läst denna tråden :D Mycket trevlig läsning (även om jag plöjde igenom den på en eftermiddag).
 
... som jag skämtsamt har kallat den genom de år jag har kämpat med att skriva den på lediga stunder, har nu blivit verklighet. Jag tyckte att det behövdes en hästbok även för vuxna.

Så här skrev jag i efterordet (bl.a):

"Jag vill också passa på att tacka alla användare på diskussionsforumet Bukefalos, en internetsida för hästintresserade. Det har blivit många skratt, tårar och vilda diskussioner genom åren, om allt från toapappersvikning och blå mikrougnar till ytterst seriösa och livsavgörande ämnen. Genom era diskussioner har jag lärt mig mycket, inte bara om hästar utan även om att vara människa. Framför allt har er generositet vid speciella krissituationer inspirerat mig.
Jag vill poängtera att alla personer och situationer i den här boken är påhittade och ett resultat av min fantasi."

Men eftersom de flesta av er antagligen inte kommer att läsa efterordet så lägger jag ut det här!:p

Jag är väldigt glad och lycklig över min första vuxenroman.:D
(väcker tråd tillfälligt) Jag lovade att hälsa att Svante, smartast i stallet är jättebra, från mitt barn :).
 
Men vänta vaaaa? Har du skrivit Klaraböckerna? :eek: Känner mig verkligen efter. Jag älskar böckerna! :bow: Blev alldeles star struck nu.

Ps. Min familj är god vän med producenten som gjorde filmen också. :D
 
Men vänta vaaaa? Har du skrivit Klaraböckerna? :eek: Känner mig verkligen efter. Jag älskar böckerna! :bow: Blev alldeles star struck nu.

Ps. Min familj är god vän med producenten som gjorde filmen också. :D

:) Då får du hälsa Thomas så gott! Länge sedan jag hörde av honom.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lös i magen
  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp