bukes amatör-ortopeder .-)

Sv: bukes amatör-ortopeder .-)

Jag får ont i knävecket när jag drabbas av det som populärt brukar kallas för falsk ischias/piriformissyndrom/etc. (kärt barn har många namn). Första gången jag fick det trodde jag att det var mina ridstövelskaft som var för höga och hade klämt på något, men problemet satt i rumpan.


Samma här, får jag ont i knävecket kommer det från höften/rumpan. Tog ett tag att fatta sambandet.
 
Sv: bukes amatör-ortopeder .-)

Ja suck, inte vet jag, han skrev så iallafall och i kommentarerna är det kollegor som skickat ansökan idag. Jag har ingen aning. Don't shoot me.
 
Sv: bukes amatör-ortopeder .-)

Samma här, får jag ont i knävecket kommer det från höften/rumpan. Tog ett tag att fatta sambandet.
Se där!

Amatör-ortopederna är något på spåren

Det kom en Norrman med en groda på huvudet in på en bar.
- Varför har du en groda på huvudet? Frågade bartendern.
- Det började som en böld i röven svarade grodan.
 
Sv: bukes amatör-ortopeder .-)

Det kom en Norrman med en groda på huvudet in på en bar.
- Varför har du en groda på huvudet? Frågade bartendern.
- Det började som en böld i röven svarade grodan.

Grunnar och grunnar och grunnar....

Jag måtte sakna humor eller intelligens - på vilket vis anknyter detta till ischiasnerven? :confused:
 
Sv: bukes amatör-ortopeder .-)

Eter att ha sovit väldigt illa ett par nätter pga värk har jag nu börjat stretcha. Hittade ett par videos på nätet...

Fast jag är nog lite oorganiserad. Som vanligt. :o
Jag stretchar det som tar emot liksom.

Det är betydligt bättre nu, så jag fortsätter.

Tack buke :bow:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 039
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 237
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Såå.. För fyra dagar sedan fick jag en hästspark på utsidan av vänster knä. Inte så hård tänkte jag, det löser sig. Men den verkar ha...
Svar
4
· Visningar
473
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
4 883
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp