Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som humorinslag, helt okej. Som reklam, bedrövligt. "Hur man smugglar in alkohol på Solvalla" hur tänkte dom där?
Låg buskis är inte min tekopp. Vad det har med trav att göra begriper jag inte riktigt? Det handlar ju om fyllegubbar.<iframe width="640" height="360" src="" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
Vad tycker ni om den här reklamfilmen? Jag har kanske en åsikt, men skulle vilja höra från personer som inte har något att göra med trav idag.
Reklam för vad egentligen
Står ATG bakom detta![]()
GaaaaaahJa. det är ATGs reklamfilm för Elitloppet 2018. Alltså inte 1980.
Ja. det är ATGs reklamfilm för Elitloppet 2018. Alltså inte 1980.
Vinnie strejkarShit. Hade PR-kassan sinat? Detta är ju för det första ruskigt dålig kvalité och innehållet är ju om möjligt ännu sämre.
Fy fan vilken sörja.<iframe width="640" height="360" src="" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
Vad tycker ni om den här reklamfilmen? Jag har kanske en åsikt, men skulle vilja höra från personer som inte har något att göra med trav idag.
Meddela gärna vad du får för svar. Jag skrev bara en lite ifrågasättande kommetar på deras fb och den togs bort.Jag mailade dom och frågade om det var så dom såg sin publik. Patetiska fyllegubbar. Ska bli spännande att se vad dom svarar.
Eh? Så himla konstig reklam. Om det inte var menat att man skulle känna lite avsmak inför Elitloppet och inte vilja beblanda sig med allt vad elitloppet heter.
Det känns mer som en dålig youtube sketch. Skulle nog inte ens gissa att det var för Elitloppet och definitivt inte att det var reklam.
Meddela gärna vad du får för svar. Jag skrev bara en lite ifrågasättande kommetar på deras fb och den togs bort.