Bukes åsikter....

Nebraska

Trådstartare
<iframe width="640" height="360" src="
" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>


Vad tycker ni om den här reklamfilmen? Jag har kanske en åsikt, men skulle vilja höra från personer som inte har något att göra med trav idag.
 
<iframe width="640" height="360" src="
" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>


Vad tycker ni om den här reklamfilmen? Jag har kanske en åsikt, men skulle vilja höra från personer som inte har något att göra med trav idag.
Låg buskis är inte min tekopp. Vad det har med trav att göra begriper jag inte riktigt? Det handlar ju om fyllegubbar.
Fyllegubbar är inte det minsta roliga oavsett sammanhang.

Och reklam?? Seriöst - inte är väl detta någon som helst reklam. Det verkar mest amatörvideo med alkohol
 
OT
på tal om elitloppet ingen Readly Express för de har inte kunnat förbereda honom ordentligt :confused: De fick inbjudan i januari :meh:
Och visst avelsarbete kan ta på en hingst men ändå kan jag inte låta bli att undra om det inte finns något mer bakom?
 
Eh? Så himla konstig reklam. Om det inte var menat att man skulle känna lite avsmak inför Elitloppet och inte vilja beblanda sig med allt vad elitloppet heter.
Det känns mer som en dålig youtube sketch. Skulle nog inte ens gissa att det var för Elitloppet och definitivt inte att det var reklam.
 
Inte som försvar, men jag blir mycket förvånad om det inte mynnar ut i att dom kommer på att dom ska gå nyktra... :angel:
Det är ju en serie med sketcher inför elitloppet ;)

Jag hoppas och tror att ATG inte är helt vrickade!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 724
Senast: Solstig
·
Skola & Jobb Hej alla på buke. Hoppas någon kan ge lite stöttande råd till mig! Läs nedan... Jag har en socionomexamen och valet av den...
2
Svar
25
· Visningar
3 310
Senast: anonymys22
·
Äldre Dagens lunchdiskussion på jobbet: Har ni/skulle ni kunna tänka er att anlita en städerska för att hjälpa till med städningen av ert hem...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
12 465
Senast: Vallmo
·
  • Låst
Hästmänniskan I och med sociala medier är det lättare att kolla upp hästspekulanter för att få en lite bredare bild av denne. Gör ni detta? Gjorde...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
11 477
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp