Bukes åsikter....

Samtidigt intervjuas svensk Travsports ordförande Marjaana Alaviuhkola på radio om hur travsporten tappar både utövare och publik. Det är väl konstigt? Vem vill inte hänga med folk som ser insmuggling av sprit som det viktigaste med sporten?

Publiken super kanske ihjäl sig på insmugglad sprit?
 
Oj, det var alltså en riktig reklamfilm? Det hade jag faktiskt aldrig kunnat gissa genom att bara se på den. Gammal, tråkig och jag fattar fortfarande inte vad det var reklam för liksom?

Jag blev inte lockad av att gå på trav genom reklamen, den saken är säker.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 724
Senast: Solstig
·
Skola & Jobb Hej alla på buke. Hoppas någon kan ge lite stöttande råd till mig! Läs nedan... Jag har en socionomexamen och valet av den...
2
Svar
25
· Visningar
3 310
Senast: anonymys22
·
Äldre Dagens lunchdiskussion på jobbet: Har ni/skulle ni kunna tänka er att anlita en städerska för att hjälpa till med städningen av ert hem...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
12 465
Senast: Vallmo
·
  • Låst
Hästmänniskan I och med sociala medier är det lättare att kolla upp hästspekulanter för att få en lite bredare bild av denne. Gör ni detta? Gjorde...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
11 477
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp