stjarnhimmel
Trådstartare
Då föreslår jag att vi kör fötsta delen av boken till fredag om en vecka och hela boken till fredag om två veckor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Läser boken som pocket, och den slutar på sidan 409, så jag valde att stanna efter sida 206. Kapitlet avslutades med att det precis varit en brand i ett radhus. Visa bifogad fil 185152
Jag gav uppJag har börjat lyssna, men tycker den är rätt seg. Är ju min nominering, så ska ta mig igenom men kanske behöver ett tag tillSpännande med att inläsaren gav boken en annan titel (en närmare direktöversättning av den engelska) än den riktiga
![]()
Haha nä jag fastnade inte heller.Jag gav uppDen fångade mig verkligen inte och känner att den var för lång för att tvinga mig igenom. Lyssnade ändå en fjärdedel..
Åh även på BookBeat. Den ska jag med börja lyssna på.Haha nä jag fastnade inte heller.
Är det någin annan sim följer tråden som läst boken?
För övrigt såg jag att sista boken om Eva och Siv släpps på storytel imorgon. Så den tänkte jag nog börja med då![]()