Jag är gärna med så länge som det är en redig roman. Inte en dussindeckare och inte en biografi/liknande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul. Ge gärna förslag.Jag är gärna med så länge som det är en redig roman. Inte en dussindeckare och inte en biografi/liknande.
Kan man önska en kort presentation av varje bok + genre i trådstarten?Listan just nu till omröstningen;
”Jag som aldrig känt en man” av Jacqueline Harpman
"Gräshoppans år" av Terry Hayes
"Artens överlevnad" av Lydia Sandgren
”Välkomna till vårt äktenskap” av Julia Dufvenius och Christopher Wollter
”En bit av Bodil” av Sara Lövestam
”Bränn alla mina brev” av Alex Schulman
”Alla fyra” av Miranda July
Jag tänkte in och skriva den här, men den fanns ju redan.”Alla fyra” av Miranda July
Ja det är en bra ide. Kan ju ta det när man startar omröstningen. Antingen om folk skriver något om boken de rekommenderat eller om det inte är för många böcker kan jag typ kopiera in det som står på Storytel eller liknande sida.Kan man önska en kort presentation av varje bok + genre i trådstarten?![]()
Ber vi riktigt snällt kanske @Mineur kan fixa omröstningen i trådstartenJag tänker att det kan vara lagom att sätta måndag som sista dag att föreslå böcker. Sen efter det kör vi en omröstning. Antingen i en ny tråd eller om jag lyckas förstå hur jag ska lägga in alternativen i omröstningen i denna.
Och så blir det helt enkelt den bok med flest röster vi kör på.
Blir det bra?