Buketräff Göteborg

Jag har heller inte träffat någon. Och är livrädd. Hatar okända situationer där jag inte vet vad jag kan förvänta mig. Men jag tror inte någon kommer tillåta någon annan att sitta ensam i ett hörn.

förstår den känsla! Det är skillnad när man är i en roll och allt jag kan är tåg eller postutdelning 😅
men ja, varför inte? Jag ska bara dubbelkolla i stallet imorgon.

Någon som tänkt ut en tid? Lunch, eftermiddag eller kväll?
 
Det brukar vara hårt tryck på pinchos och blir snabbt fullbokat, speciellt svårt kanske om vi blir ett större sällskap. Så vi kanske ska ha nån plan b, nåt mindre poppis ställe. Själv käkar jag gärna afrikanskt, indiskt, thai.
 
Det brukar vara hårt tryck på pinchos och blir snabbt fullbokat, speciellt svårt kanske om vi blir ett större sällskap. Så vi kanske ska ha nån plan b, nåt mindre poppis ställe. Själv käkar jag gärna afrikanskt, indiskt, thai.

Än så länge finns det plats på Linné från 19.00 och framåt. Iaf för ett sällskap om 9. Vid 10+ måste man höra av sig till dem.
👍
 
Jag kan boka ett bord för 9 och skulle vi bli fler får vi ha en backup-plan. Det är aldrig några problem att få ett mindre bord om man blir färre 😊
 
Det blir långritt i stallet den 9e. Tyvärr får jag hoppa träffen denna gången. Blir lite väl mycket utgifter med både ridlektion, Göteborg och stallet bägge dagar (har 4mil enkel väg..) och sen den 20e är det gbg horse show.

Hoppas ni får trevligt och jag ska försöka våga mej över spärren nästa gång det blir en träff ☺️
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all...
Svar
3
· Visningar
411
Senast: Sassy
·
Mat Vi är sugna på att gå ut och äta på kvällen när vi besöker Göteborg snart. Letar tips på restauranger i budget/mellanklass men som ändå...
Svar
7
· Visningar
606
Senast: Blossi
·
Mat Lite underlig rubrik kanske, men bortsett från Saluhallen och Fiskekyrkan, var kan jag köpa färsk fisk och skaldjur i Göteborg till bra...
Svar
13
· Visningar
1 555
Senast: Sassy
·
Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 285

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp