Buketräff Göteborg

Får väl puffa upp tråden lite nu när det är bara 5 dagar kvar. Jag är pepp! Undrar om det är några som känner varann sen tidigare buketräffar eller på andra sätt? Själv känner jag ingen och jag är ju rätt anonym här på buke också förutom att jag berättat typ allt om mitt dejtingliv. :D Hoppas få chansen att snacka lite om andra saker på lör!
 
Får väl puffa upp tråden lite nu när det är bara 5 dagar kvar. Jag är pepp! Undrar om det är några som känner varann sen tidigare buketräffar eller på andra sätt? Själv känner jag ingen och jag är ju rätt anonym här på buke också förutom att jag berättat typ allt om mitt dejtingliv. :D Hoppas få chansen att snacka lite om andra saker på lör!

Jag är också pepp! Känner inte någon och har aldrig varit på någon Buke-träff tidigare, men tycker det verkar vara en hel del intressanta personer som hänger här så det blir nog skoj :D
 
Får väl puffa upp tråden lite nu när det är bara 5 dagar kvar. Jag är pepp! Undrar om det är några som känner varann sen tidigare buketräffar eller på andra sätt? Själv känner jag ingen och jag är ju rätt anonym här på buke också förutom att jag berättat typ allt om mitt dejtingliv. :D Hoppas få chansen att snacka lite om andra saker på lör!
Jag är också pepp! Känner inte någon och har aldrig varit på någon Buke-träff tidigare, men tycker det verkar vara en hel del intressanta personer som hänger här så det blir nog skoj :D

Här är en till som är pepp! Som inte heller har träffat någon av de andra eller varit på Buketräff förut. Och som är nervös! 😳
 
Hur ska vi känna igen varandra? Det är det jag är mest oroad över. Massa folk där säkert också.
 
Ha så kul allihop :) :heart
Hoppas nästa träff blir ett datum som även jag kan.
 
Jag vet inte ännu om jag kommer. Mastodonthelg på jobbet och brukar vara typ döende på lördagskvällen, men hoppas komma!
Känner @Anna och @Ceta sen innan 😁
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all...
Svar
3
· Visningar
411
Senast: Sassy
·
Mat Vi är sugna på att gå ut och äta på kvällen när vi besöker Göteborg snart. Letar tips på restauranger i budget/mellanklass men som ändå...
Svar
7
· Visningar
606
Senast: Blossi
·
Mat Lite underlig rubrik kanske, men bortsett från Saluhallen och Fiskekyrkan, var kan jag köpa färsk fisk och skaldjur i Göteborg till bra...
Svar
13
· Visningar
1 557
Senast: Sassy
·
Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 285

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp