Var köpa färsk fisk och skaldjur i Göteborg?

Mia_R

Trådstartare
Lite underlig rubrik kanske, men bortsett från Saluhallen och Fiskekyrkan, var kan jag köpa färsk fisk och skaldjur i Göteborg till bra priser, utan att behöva kapa av mig en arm och ett ben? Var kan det vara värt att åka för att handla?
 
Lite underlig rubrik kanske, men bortsett från Saluhallen och Fiskekyrkan, var kan jag köpa färsk fisk och skaldjur i Göteborg till bra priser, utan att behöva kapa av mig en arm och ett ben? Var kan det vara värt att åka för att handla?
Fiskekyrka är stängd pga renovering
 
Lite underlig rubrik kanske, men bortsett från Saluhallen och Fiskekyrkan, var kan jag köpa färsk fisk och skaldjur i Göteborg till bra priser, utan att behöva kapa av mig en arm och ett ben? Var kan det vara värt att åka för att handla?

Lerum fisk och delikatesser :love: Vi brukar studsa dit från mig över dagen enkomt för att handla havskräftor där. Mycket bättre än Fiskekyrkan plus att de är ordentligt kinkiga med kvalitén.
 
Lite underlig rubrik kanske, men bortsett från Saluhallen och Fiskekyrkan, var kan jag köpa färsk fisk och skaldjur i Göteborg till bra priser, utan att behöva kapa av mig en arm och ett ben? Var kan det vara värt att åka för att handla?


Fiskhuset på Selma Lagerlöfs torg på Hisingen. Går buss från Brunnsparken tar cirka en kvart.

https://fiskhuset.se/kontakt/selma-lagerlofs-torg/
 
Hemköp på Masthuggstorget har ofta väldigt bra priser på skaldjur. Det skiljer förstås från dag till dag men de är ofta myyyyyycket billigare än övriga ställen. Nu ser jag att du bestämt dig för Landala men kanske ser någon annan detta tips. :)
 
Hemköp på Masthuggstorget har ofta väldigt bra priser på skaldjur. Det skiljer förstås från dag till dag men de är ofta myyyyyycket billigare än övriga ställen. Nu ser jag att du bestämt dig för Landala men kanske ser någon annan detta tips. :)
Jag har inte bestämt mig för något så alla tips är välkomna. :)
 

Liknande trådar

Mat Ska ha en middag och lite speciella förutsättningar och behöver tips på maträtter med låg proteinhalt. Av hälsoskäl får en person inte...
Svar
16
· Visningar
1 350
Senast: Angel
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 840
Senast: SiZo
·
  • Artikel
Dagbok Jag behöver hitta idéer på billig mat! Problemet är att när jag googlar efter tips på billig mat så får jag bara fram en massa saker som...
2
Svar
24
· Visningar
2 127
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 829

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp