Buketräff i Uppsala 15/4

Sv: Buketräff i Uppsala 15/4

Nej så synd.
Men vi blir kvar litet längre då vi har fått utökat uppdrag.
Så vi hinner nog ses ändå.
I stallet kanske och träffa den "Vackra Svarta".
 
Sv: Buketräff i Uppsala 15/4

Vi tar med en gummisnodd.
Hästsvans på MacGyver det vore väl något det?
 
Sv: Buketräff i Uppsala 15/4

Då förslår jag Sju Helvetes Gluggar :idea::up:

Stans absolut sämsta jäkla skitställe!!
De behövde FEM gånger på sig att få ut rätt/varm/allergisäker mat...Sedan visade det sig den hårda vägen att de missat att det faktiskt var tomat i såsen på sista rundan! :cool:
Lägg till överpriser och usel service på det...:grin:

...nu har jag i alla fall förvarnat er, vill ni gå dit ändå så får ni klara er själva :)
 
Senast ändrad:
Sv: Buketräff i Uppsala 15/4

Då så skippar vi den.
Testet var ju om Gammeln skulle komma med eller bara skicka oss in i eländet.

Har du något bättre förslag?
 
Sv: Buketräff i Uppsala 15/4

Jag kan rekommendera Java, en mycket trevlig asiatisk restaurang med både sushi, wok, friterat och mongolian BBQ.
 
Sv: Buketräff i Uppsala 15/4

:D

Hmm...nä, inte direkt så, men i princip vart som helst utom där eller McD i Forumgallerian :)
 
Sv: Buketräff i Uppsala 15/4

Du som har koll, nånstans i Gränby med omnejd kanske? Vi ska nämligen dit i ärenden och där finns det ju parkeringar i överflöd. :)
 
Sv: Buketräff i Uppsala 15/4

Det har jag hört gott om, ska vi testa? :)

McG - minsann? Jag råkar ha all tid i världen imorgon, så hojta om ni vill ha tidigare sällskap! :D
 
Sv: Buketräff i Uppsala 15/4

Jag får ge definitivt besked imorrn, måste nog välja barnvakt för middag med er eller träning på onsdag morgon :D Men jag vet inte om mormor vill komma över till mig kl 6 på morgonen så den träningen kan smyga sig :angel:
 
Sv: Buketräff i Uppsala 15/4

Jag uteblir jag också. Var och köpte örter till min känsliga lilla pålle idag :D och det gjorde ett lagomt stort hål i plånboken. Får hålla igen lite tills pengar rullar in på kontot igen.
 

Liknande trådar

Fritid Jag kommer snart att tillbringa några (var)dagar i Uppsala. Vad gör man typ en tisdag i november; har någon tips på utställning...
Svar
14
· Visningar
581
Senast: svea
·
Kropp & Själ Någon prövat på att köra på rapsolja? Kostar 15 kronor litern på affären.
Svar
7
· Visningar
1 233
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hela hushållet är helt väck i vad vi misstänker är covid. Beställde snabbtest online och fick hem dem snabbt- men inget av testen...
2
Svar
32
· Visningar
2 743
Senast: Migo
·
Relationer Hur skulle du göra om du var person A och/eller B. Hur tänker du kring scenariot? Två inte alls rika vänner, inte väldigt nära, går på...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
11 389
Senast: FannyN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp