Buketräff Uppsala

Det går fan troll i buketräffarna. :arghh: Nu har jag fått magsjuka.:yuck: Kommer inte vara i form imorgon.:cry:

Men ni andra ska såklart ses ändå, så får jag boka in igen efter midsommar. Det är bokat i namnet Ellinor. Njut åt mig med!

Det går fan troll i buketräffarna. :arghh: Nu har jag fått magsjuka.:yuck: Kommer inte vara i form imorgon.:cry:

Men ni andra ska såklart ses ändå, så får jag boka in igen efter midsommar. Det är bokat i namnet Ellinor. Njut åt mig med!
Det är för att jag ska kunna vara med oxå :D Hoppas att du kryar på dig fort!

Vi som blev kvar träffades hos mig och käkade pizza.
Vi hade mycket trevligt.

Ah, hade jag vetat det hade jag varit med. Gillar inte restauranger och högt ljud (därför anmälde jag mig inte) gillar däremot hemmakvällar med trevligt folk.

Tror jag får dra ihop ett gäng till gården i slutet av sommaren, så är jag nöjd.

Liknande trådar

Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 315
Senast: Tantan
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 252
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 116
Senast: starcraft
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka