Bukefalos 28 år!

Bus i snön *bilder*

Wippos

Trådstartare
Fotade Minna som busade runt idag i snön! :)
jätteroligt att fota hundar, aldrgi gjort det innan

IMG_9829.jpg

IMG_9784.jpg

IMG_9793.jpg

IMG_9849.jpg

IMG_9819.jpg

IMG_9807-1.jpg

IMG_9815.jpg
 
Sv: Bus i snön *bilder*

fan va fina bilder.. vill också ha en bra kamera, kommer inte kunna köpa på lääänge! du får komma och fota mina djur också istället hehe
 
Sv: Bus i snön *bilder*

lätt att jag ska! speciellt frieser kommer inte undan från min kamera
skånska frieserhästföreningen har redan blivit utsatta och ett annan som driver företag SKA bli utsatt! :D
 
Sv: Bus i snön *bilder*

De kör vi på! låter mkt bra, får vänta tills han e fin med lång man å så.. ja ska bevara han som hingst så då lär han blir ännu finare om ett tag.. du planerar ingen flytt va?! haha
 
Sv: Bus i snön *bilder*

De kör vi på! låter mkt bra, får vänta tills han e fin med lång man å så.. ja ska bevara han som hingst så då lär han blir ännu finare om ett tag.. du planerar ingen flytt va?! haha

haha nej jag kommer nog stanna kvar inom närområdet i alla fall :D
 
Sv: Bus i snön *bilder*

tack! mobilkameran såklart ;) nej men en Canon EOS 400D m. tamron`s 55-200 objektiv
 
Sv: Bus i snön *bilder*

Tack Eve ;) aa, det är kompisens hund och jag är urusel på hundraser :o
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
290
Senast: MiniLi
·
Gnägg Går det? Hade tänkt ta lite fina bilder i snön idag men Dolly har såklart legat i bajs inatt. Eftersom det är -17 känns dusch inte som...
Svar
10
· Visningar
1 194
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 853
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 312
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp