Bukefalos 28 år!

Bus i snön *bilder*

Wippos

Trådstartare
Fotade Minna som busade runt idag i snön! :)
jätteroligt att fota hundar, aldrgi gjort det innan

IMG_9829.jpg

IMG_9784.jpg

IMG_9793.jpg

IMG_9849.jpg

IMG_9819.jpg

IMG_9807-1.jpg

IMG_9815.jpg
 
Sv: Bus i snön *bilder*

fan va fina bilder.. vill också ha en bra kamera, kommer inte kunna köpa på lääänge! du får komma och fota mina djur också istället hehe
 
Sv: Bus i snön *bilder*

lätt att jag ska! speciellt frieser kommer inte undan från min kamera
skånska frieserhästföreningen har redan blivit utsatta och ett annan som driver företag SKA bli utsatt! :D
 
Sv: Bus i snön *bilder*

De kör vi på! låter mkt bra, får vänta tills han e fin med lång man å så.. ja ska bevara han som hingst så då lär han blir ännu finare om ett tag.. du planerar ingen flytt va?! haha
 
Sv: Bus i snön *bilder*

De kör vi på! låter mkt bra, får vänta tills han e fin med lång man å så.. ja ska bevara han som hingst så då lär han blir ännu finare om ett tag.. du planerar ingen flytt va?! haha

haha nej jag kommer nog stanna kvar inom närområdet i alla fall :D
 
Sv: Bus i snön *bilder*

tack! mobilkameran såklart ;) nej men en Canon EOS 400D m. tamron`s 55-200 objektiv
 
Sv: Bus i snön *bilder*

Tack Eve ;) aa, det är kompisens hund och jag är urusel på hundraser :o
 

Liknande trådar

Gnägg Går det? Hade tänkt ta lite fina bilder i snön idag men Dolly har såklart legat i bajs inatt. Eftersom det är -17 känns dusch inte som...
Svar
10
· Visningar
1 177
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 339
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 710
Senast: Tuggben
·
Hundhälsa I förrgår tog jag bort vår 11-åriga hund, hemmaavlivning. Vi har även en 6mån valp av samma ras, som även var med hemma vid...
Svar
7
· Visningar
874

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp